Content marketing – czyli marketing treści, oznacza strategię marketingową stosowaną do pozyskiwania stałego grona klientów.

Stosowane formy content marketingu

Do najczęściej stosowanych form content marketingu zalicza się:

  • blogi firmowe,
  • poradniki,
  • wywiady,
  • recenzje,
  • opisy produktów,
  • artykuły sponsorowane,
  • e-booki,
  • video,
  • webinary,
  • ikonografiki.

Głównym zadaniem content marketingu jest stworzenie podstaw do budowania widoczności w Google, dzięki publikowaniu i promowaniu wartościowych i atrakcyjnych treści dla grona klientów, których chce się pozyskać oraz skłonić do zakupu danych produktów i usług.

Wymagania dla content marketingu

Wszystkie formy content marketingu powinny być:

  • napisane poprawnie bez błędów ortograficznych i stylistycznych,
  • napisane przejrzyście (podzielone na akapity i nagłówki),
  • zawierać wypunktowania
  • oraz muszą być unikalne (nie mogą występować i powtarzać się na innych stronach internetowych).
5/5