Social media marketing

Prowadzenie profili społecznościowych Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ dla klientów z Bydgoszczy

Społeczności – prowadzenie profili Facebook’a, Twittera, Google’a i innych

Social Marketing

Wizerunek firmy w social media (mediach społecznościowych), takich jak Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest czy Google+, uzależniony jest od właściwego połączenia trzech składowych, które bezpośrednio wpływają na postrzeganie działalności przez potencjalnych Konsumentów:

  • profesjonalnie zaprojektowanego profilu,
  • odpowiednio przygotowanych treści,
  • skutecznie publikowanej reklamy.

Dobre pierwsze wrażenie jest bezcenne i niezwykle ważne. Aby je osiągnąć, należy posiadać dopracowany profil firmy, wypełniony wartościowymi w oczach Klientów informacjami.

To również jeszcze nie wszystko, co umożliwiają konta w social media dla zwiększenia zysków działalności!

“90% polskich Internautów korzysta z serwisów społecznościowych przynajmniej raz w miesiącu.”

źródło: PAP / Gemius

Facebook

Twitter

Pinterest

Google+

Rozpocznij kampanię społecznościową

Facebook, Google+, Twitter, Pinterest…

Komunikacja w danej branży na mediach społecznościowych, to znacznie więcej niż zamieszczenie zdjęcia, krótkiego wpisu bądź artykułu.

Chcąc osiągnąć zamierzone efekty należy początkowo poświęcić czas na poznanie zainteresowań oraz potrzeb obecnych w grupach społecznościowych użytkowników.

Dopiero wówczas budowana jest strategia działania, która skupi jednostki tworząc aktywną społeczność lawirującą wokół produktów lub usług firmy. Dzięki doświadczeniu wiemy, jak zrobić to właściwie!

Kampanie społecznościowe - Studio A7

Wystartuj z impetem ze swoją kampanią social media, aby szybciej uzyskać widoczne efekty! 

Jaki jest ogólny zakres usług dla profili społecznościowych dla firm?

  • Zakładanie profilu (Facebook, Twitter, Pinterest)
  • Personalizacja grafiki na profil
  • Dodawanie treści i informacji
  • Opracowanie strategii komunikacji
  • Monitoring profilu
  • Aktywna komunikacja z odbiorcami
  • Prowadzenie akcji i eventów
  • Organizacja konkursów
  • Działalność na profilach powiązanych tematycznie
  • Raportowanie aktywności
  • Prowadzenie kampanii promowanych postów

Cennik / Pakiety

Social 1

149/ zł
  • Jeden wybrany profil
  • (np. Facebook, Google+, Twitter)
  • Optymalizacja
  • Minimum 4 posty / miesiąc
  • Grafika, zdjęcia, ikony
Wybierz

Social 2

249/ zł
  • Jeden wybrany profil
  • Założenie profilu
  • (np. Facebook, Google+, Twitter)
  • Optymalizacja
  • Minimum 8 postów / miesiąc
  • Grafika, zdjęcia, ikony
  • Przekazywanie wiadomości od Użytkowników
Wybierz

Social 3

399/ zł
  • Dwa wybrane profile
  • (np. Facebook, Google+, Twitter)
  • Założenie profili

  • Optymalizacja
  • Minimum 10 postów / miesiąc (dla każdego profilu)
  • Grafika, zdjęcia, ikony
  • Przekazywanie wiadomości od Użytkowników
Wybierz

A czy prowadzicie też kampanie płatne dla Facebooka lub Google?

Tak, naturalnie, Możemy przygotowac kampanię płatną przeznaczoną dla Facebooka nastawioną na określony cel i dla konkretnej grupy docelowej.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych portali społecznościowych oferujących płatnie kampanie.

Jeżeli jesteś zainteresowany dotarciem do klientów za pomocą wyszukiwarki Google (oraz serwisów partnerskich), zapraszamy do zapoznania się z ofertą na kampanie linków sponsorowanych Adwords lub usługi pozycjonowania organicznaego (SEO/SEM).

Dodatkowe usługi

  • Założenie profesjonalnego profilu firmowego / strony / fanpage – od 149 zł (lub 0 zł przy umowie na min. 12 miesięcy)
  • Optymalizacja obecnego profilu – od 99 zł (lub 0 zł przy umowie na min. 12 miesięcy)
  • Dodatkowa, płatna reklama na Facebooku – od 99 zł / miesiąc + budżet reklamowy
  • Pozyskiwanie fanów – wycena indywidualna

Przykładowe wpisy na Facebooku

Co wpływa na sukces w działaniach w social media?

Studio A7 zdaje sobie sprawę, że stałe podtrzymywanie relacji na portalach społecznościowych z odwiedzającymi go użytkownikami jest zasadniczo esencją wartości wyciąganej z danego medium. Budując taką relację, profil firmowy musi być prowadzony aktywnie, oferując swojej społeczności unikalną, skłaniającą do działania treść.

Prowadzenia społeczności nie należy ograniczać tylko do publikacji, choćby bardzo wartościowej treści, Bardzo ważna jest też realna komunikacja z Klientami, dla których media społecznościowe stanowią coraz bardziej naturalne środowisko do kontaktu z daną firmą.

Wielu Klientów (nie tylko z Bydgoszczy) zaufało działaniom prowadzonym przez Studio A7. Jeżeli nie jesteś przekonany, zaprraszamy na spotkanie, gdzie będziesz mógł dopytać o wszelkie wątpliwości.