Dawid Ziółkowski
CEO, front-end developer, specjalista SEO/SEM
Od zawsze zafascynowany nowymi technologiami i możliwościami, jakie oferuje Internet. Założyciel agencji kreatywnej Studio A7 w Bydgoszczy, przedsiębiorca, posiada wieloletnie doświadczenie w branży e-marketingu i usług cyfrowych. Z jednej strony pełen pasji grafik komputerowy, z drugiej – programista od strony front-endu, twórca serwisów i portali WWW, praktyk pozycjonowania SEO/SEM i kampanii Adwords.
Pasjonat systemów serwerowych Linux, domen, hostingu chmur obliczeniowych oraz technologii używanych przez Google, który czasami zmuszony jest występować w roli internetowej “złotej rączki”.
Przywiązuje uwagę do estetyki w projektowaniu graficznym i tworzeniu interfejsów, niezależnie od ich przeznaczenia i stara się kompleksowo i praktycznie podchodzić do potrzeb Klientów. Odważnie podejmuje wyzwania związane z nowymi projektami i realizacjami i nadzoruje pracę całego zespołu Studia A7.
- Grafika, projektowanie stron WWW, webdesign i UI 80%
- HTML, CSS, jQuery 90%
- Pozycjonownaie/SEO/SEM 92%
- Google Ads 85%
- Domeny, serwery, konfiguracje 80%
Karolina Szpręglewska
Specjalista ds. brandu, PR i e-marketingu
Osoba odpowiedzialna za organizację w firmie, kontakty z Klientami, prezentowanie produktów i usług dla firm i przedsiębiorstw, ale również Klientów indywidualnych. Pracuje w zakresie wizerunku studia na rynku lokalnym i krajowym. Specjalista PR, w kompetencji którego leży: utrzymywanie stałych relacji z Klientami, planowanie działań z zakresu media relations, sterowanie informacją wewnątrz pracy studia oraz pełnienie zadań reprezentacyjnych, wizerunkowych na zewnątrz.
Specjalistka marketingu internetowego, social media, która skutecznie wdraża w życie wcześniej opracowaną strategię komunikacji z odbiorcą. Bez przerwy pracuje nad udoskonalaniem przekazu analizując trendy oraz wdrażając nowe narzędzia dla uzyskania coraz lepszych efektów reklamy, budując jednocześnie żywy dialog z grupą konsumencką Klienta. To również współczesny Employer Branding poznający historię marki, jej miejsce i obszar działania, łącznie profilem działalności, dzięki czemu pomaga w opiece nad kreowaniem właściwego obrazu firmy, nie tylko w internecie.
Karolina zajmuje się także przygotowywaniem kampanii nastawionych na poprawę oraz ukierunkowanie wizerunku w sieciach wyszukiwania oraz społecznościach, tworząc unikalną i oddziałującą na odbiorcę treść na stronach www wykorzystując wszelkie atrybuty oraz przewagę konkurencyjną firmy. Autorka opracowań wielu ofert w branżach takich jak: hotelarstwo, gastronomia, fotografia, filmowanie, produkcja specjalistyczna, projektowanie wnętrz, meblarstwo oraz wiele innych.
- Budowa marki, branding 85%
- PR, content marketing / e-marketing 90%
- Social Media 78%
- SEO/SEM/Adwords 80%
Adam Olszewski
Specjalista HR, prawnik, koordynator
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, stypendysta Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Z wykształcenia prawnik i historyk, czynny aplikant związany z branżą prawniczą. Zaangażowany w tematykę praw autorskich, ochrony własności intelektualnej jak również zagadnień ochrony prawnej dotyczącej sklepów internetowych i ich polityki bezpieczeństwa. Wiedzę teoretyczną przekłada na praktykę od 2013r. aktywnie uczestnicząc w seminariach Wyższych Szkół Bydgoskich wykładając zagadnienia zakresu prawa cywilnego, prawa pracy, prawa i ochrony własności intelektualnej.
Z branżą HR i marketingiem związany od wczesnych lat studiów współtworząc projekty Galerii Miejskich w Bydgoszczy oraz tworząc i realizując strategie marketingowe dla różnych organizacji. Pod patronatem byłego Ministra Spraw Zagranicznych Radosława Sikorskiego w Europejskie Fundacji Wspierania Innowacji i Przedsiębiorczości zdobywał doświadczenia z zakresu HR w projekcie „Moje pierwsze praktyki” nadzorując i koordynując zespół ponad 20 osób kampanii crowfundingowej Indiegogo oraz prowadząc międzynarodową kampanię podróżniczą.
W zespole Studia A7 pełni stoi na straży poprawności aktów prawnych, regulaminów e-sklepów, stron www, analizy klauzul niedozwolonych jak również umów w sesjach z modelkami. Wykorzystując swoje doświadczenie nadzoruje płynność i przebieg zadań oraz projektów w zespole Studia A7.
- HR 85%
- Prawo autorskie i ochrona własności intelektualnej 90%
- Social media 80%
- PR 70%
Szybka realizacja
Kreatywność
Nowoczesne technologie
Pełne wsparcie klienta
Ostatnio na blogu firmowym
Dowiedz się, co ciekawe dzieje się w Studio A7
Rebranding w obiektywie, czyli dlaczego warto zacząć od profesjonalnych zdjęć biznesowych?
jeżeli dysponujesz skromnym budżetem, a chcesz zmienić sporo w wizerunku Twojej firmy, postaw początkowo na odpowiednie i profesjonalne zdjęcia biznesowe! Przyjdzie jeszcze czas na logo, palety kolorów i szablony dla mediów społecznościowych. W pierwszej kolejności...
Koniec klasycznego SEO czyli o zamknięciu katalogu DMOZ
Pod tym prowokującym tytułem kryje się z jednej strony smutna, a z drugiej - wcale nie tak zaskakująca wiadomość. Jeden z najbardziej znanych katalogów na świecie (znanych nie tylko wśród specjalistów SEO), uwielbiany przez Google'a DMOZ lub, jak ktoś woli - Open...