Wykorzystaj magię zdjęć
Fotografia artystyczna, traktowana jako odrębna gałąź fotografii komercyjnej, tak jak fotografia reklamowa czy filmowanie reklamowe ma charakter ściśle służący sprzedaży produktu, bezpośredniej promocji firmy, prezentacji jej usług, tak fotografia artystyczna stawia na korzyści tworzenia wizerunku, prezentowania emocji oraz wartości firmy w sposób mniej oczywisty i bardziej ogólny.
Fotografia artystyczna wprowadza reklamę na wyższy poziom. Pozwala pokazać firmę nieco z innej strony, ponadto materiał wykonany w ramach fotografii artystycznej można wykorzystać do wielu form kontaktu z klientem, wizualizacji firmy, jej wartości oraz usług.
Podstawowa oferta fotografii artystycznej dla biznesu obejmuje:
Wszystkie zdjęcia wykonywane są przez profesjonalnego fotografa, po uprzednim zaplanowaniu i ustaleniu koncepcji artystycznej (oczywiście przy współudziale Klienta), a jeśli to potrzebne, zorganizowaniu modelek, specjalistów od makijażu, stylizacji i innych niezbędnych osób.
Używamy wysokiej jakości sprzętu fotograficznego (lustrzanki cyfrowe, obiektywy, lampy, statywy, tła, akcesoria itp.), które znajdują się w naszym studio fotograficznym. Dzięki odbytym sesjom posiadamy już w tym zakresie całkiem spore doświadczenie.
W tej grupie zdjęć znajdują się zdjęcia wykonane pracownikom firmy, ale w nieco inny sposób niż ma to miejsce przy typowo użytkowej fotografii. Nie są to pozowane zdjęcia, wykonywane na wprost, gdzie widać uśmiechającego się człowieka. W tej kategorii zdjęć portretowych pokazane są relacje międzyludzkie, prezentacja pracy poszczególnych pracowników, prezentacja „życia” firmy. Fotograf staje się swego rodzaju obserwatorem codzienności pracowników.
Kiedy firma nie posiada warunków do prezentacji swojej działalności w marketingowy sposób, dajemy możliwość zaaranżowania odpowiedniej przestrzeni i warunków do stworzenia materiałów reklamowych. Na potrzeby sesji może zostać wynajęta powierzchnia biurowa lub studyjna, w której odpowiednie materiały graficzne zostaną wykonane. Dodatkowo, jeżeli firma nie posiada pracowników do prezentacji swoich usług lub produktów zostaną zaangażowani odpowiedni aktorzy lub modele prezentujący działalność firmy i jej produkty.
Kiedy firma nie posiada warunków do prezentacji swojej działalności w marketingowy sposób, dajemy możliwość zaaranżowania odpowiedniej przestrzeni i warunków do stworzenia materiałów reklamowych. Na potrzeby sesji może zostać wynajęta powierzchnia biurowa lub studyjna, w której odpowiednie materiały graficzne zostaną wykonane. Dodatkowo, jeżeli firma nie posiada pracowników do prezentacji swoich usług lub produktów zostaną zaangażowani odpowiedni aktorzy lub modele prezentujący działalność firmy i jej produkty.
Oprócz typowych zdjęć produkcyjnych prezentujący dany produkt, istnieje możliwość zrobienia tzw. lookbooka, który prezentować będzie firmowe produkty zgodnie z obowiązującymi trendami. Prezentacja ta nie będzie się głównie skupiać na produktach, ale będzie tworzyć klimat w jakim obraca się firma, prezentując usługi i produktu zgodnie z jej misją i wizją działalności.
Fotografia typu lookbook przeznaczona jest głównie dla firm odzieżowych. Pozwala pokazać całą kolekcję lub linię ubrań i innych produktów. Zdjęcia takie mogą zostać wykorzystane np. w sklepie internetowym, magazynie modowym, kampanii reklamowej. Lookbook jest szczególnym rodzajem fotografii komercyjnej i wymaga zaprezentowania odpowiedniej przejrzystości. Pochodzimy więc do niej w sposób zorganizowany. Organizacja sesji modowej (Lookbook’a) Dlatego też zdjęcia modeli i modelek w lookbooku’u wykonujemy najczęściej na neturalnym, białym tle. Istnieje także możliwość skorzystania z usługi profesjonalnego makijażu i wizażu lub stylizacji, wykonywanego przez zaufanego specjalistę (makijażystkę / wizażystkę).