Tworzenie stron WWW typu Landing page (strony landingowe)
Jesteś zainteresowany stworzeniem profesjonalnej strony typu Landing Page dla Twojego produktu lub usługi? Chętnie Ci pomozemy!
Popularne landing pages, albo potoczne landingi lub strony produktowe to nic innego jak niewielkie docelowe witryny internetowej (najczęściej składające się z pojedynczej strony WWW), które nakierowane są na jeden, ściśle określony cel meraktingowy.
Celem landing page może być np.:
Jakie metody stosuje się, aby tworzyć skuteczne, przynoszące efekt strony landingowe?
Strony docelowe (landing pages) przyjmują formę wyrazistej strony WWW z nakierowaniem na jasno określony cel i akcję użytkownika. Skuteczność takiej akcji mierzy się za pomocą stosunku wejść na stronę do wykonania owego działania. Skuteczne wykonanie założonego celu (np. pozostawienie danych kontaktowych) określa się jako konwersję.
Pamiętajmy, że strona landingowa jest tym co najczęściej widzi klient zaraz po kliknięciu w reklamę, warto więc zadbać, aby była odpowiednio przemyślana, przygotowana i zoptymalizowała oraz zawierała odpowiednie materiały (content) i skuteczny, przekonujący tekst napisany przez doświadczonego copywritera.
Aby zwiększyć skuteczność stron landingowych stosuje się często testy A/B i testy MVT. Pierwsze z nich zakładają stworzenie dwóch różnych odmian landing page’y, różniących się jakimś elementem (np. rozmieszczeniem przycisku, innym kolorem formularza, dodaniem zdjęcia itp.).
Drugi rodzaj testów tzw. testy porównawcze MVT (Multivariate Test) od razu zakładają zmianę wielu elementów, np. inny układem strony, zmieniona szatą graficzną itd. W obydwu wariantach następuje mierzenie, która z wersji strony jest skuteczniejsza. Cześć wchodzących na stronę docelową użytkowników widzi wariant A, a druga część wariant B
Zobacz czym się wyróżniamy i co otrzymasz, gdy nam zaufasz.
Landing pages tworzone są przez nas w oparciu o zrozumienie Twoich produktów lub usług na bazie analizy i wywiadu, który przeprowadzamy
Dzięki stworzeniu w oparciu p system WordPress i dodatki typu premium strony landingowe są łatwe w edycji i wygodne w użytkowaniu
Nowoczesne, responsywne landingi to podstawa, aby uzyskać efekt w sieci zdominowanym przez smartfony i urządzenia mobilne
Nie dostaniecie Państwo sztampowej, masowej oferty, lecz ofertę indywidualną, która będzie brać pod uwagą to, jakie są rzeczywiste potrzeby danego projektu lub strony WWW oraz ile zasobów jest w praktyce wykorzystywanych.
Strony landingowe są najczęściej ostatnim krokiem szerzej zaplanowej kampanii marketingowej (np. kampanii SEO, Google Ads, marketingu społecznościowego lub szeptanego) i mają za zadanie skłonić potencjalnego klienta (tzw. lead’a) do działania.
Wg danych analitycznych skuteczność, czyli liczba konwersji stron landingowych, waha się w przedziale od 1% do 5% (źródło: FireClick Index). Oznacza to, że na 100 wejść na stronę docelową, od 1 do 5 osób wykona zaplanowane działanie, np. wypełni formularz kontaktowy. Wynik ten można zwiększyć, jeżeli strona landingowa jest przekonująca i profesjonalnie przygotowana.
Aby uatrakcyjnić ofertę i zwiększyć konwersję, proponujemy rozważyć (w miarę możliwości i natury państwa branży) następujące elementy, które z pewnością pozytywnie wpłyną na potencjalnego klienta:
Pomysłów
Stron WWW
Lojalnych klientów
A może masz pytania, nie jesteś pewny? Śmiało się do nas odzywaj, chętnie wyjaśnimy nurtujące kwestie.