Reklamy w przerywniku – są to krótkie i zwięzłe reklamy, tak zwane bumpery reklamowe, wyświetlane w aplikacji YouTube oraz partnerów sieci reklamowej Google, trwające maksymalnie 6 sekund i niemożliwe do pominięcia przez użytkownika.
Reklamy w przerywniku wyświetlane są przed, w trakcie i po emisji filmu. Zawierają krótki, interesujący przekaz, który ma zaciekawić użytkownika podczas przerwy w nadawaniu filmu.
Format reklamy jako reklamy w przerywniku jest dostępny w Google Ads. Reklamodawca płaci za konkretną liczbę wyświetleń reklamy.
Charakterystyka reklamy w przerywniku
- Filmy muszą mieć maksymalną długość sześć sekund i muszą być hostowane w YouTube. Są niemożliwe do pominięcia przez użytkownika.
- Obejrzenie bumpera reklamowego nie zwiększa liczby wyświetleń filmu w YouTube.
- Stawki są ustalane na podstawie docelowej wartości CPM (kosztu tysiąca wyświetleń). Za pomocą docelowej wartości CPM określa się stawkę, podając kwotę, jaką jest się w stanie zapłacić za każdy tysiąc wyświetleń reklamy.
- Nie można tworzyć list remarketingowych na podstawie wyświetleń reklamy w przerywniku.
- Bumpery reklamowe najlepiej wyświetlać je wraz z powiązanymi reklamami w YouTube.
- Na urządzeniach mobilnych należy umieszczać krótki format reklamy.