Studio A7 - agencja SEO/SEM/SXO/AI
5/5

Spis treści

Reklamy w przerywniku – są to krótkie i zwięzłe reklamy, tak zwane bumpery reklamowe, wyświetlane w aplikacji YouTube oraz partnerów sieci reklamowej Google, trwające maksymalnie 6 sekund i niemożliwe do pominięcia przez użytkownika.

Reklamy w przerywniku wyświetlane są przed, w trakcie i po emisji filmu. Zawierają krótki, interesujący przekaz, który ma zaciekawić użytkownika podczas przerwy w nadawaniu filmu.

Format reklamy jako reklamy w przerywniku jest dostępny w Google Ads. Reklamodawca płaci za konkretną liczbę wyświetleń reklamy. 

Charakterystyka reklamy w przerywniku

  1. Filmy muszą mieć maksymalną długość sześć sekund i muszą być hostowane w YouTube. Są niemożliwe do pominięcia przez użytkownika.
  2. Obejrzenie bumpera reklamowego nie zwiększa liczby wyświetleń filmu w YouTube.
  3. Stawki są ustalane na podstawie docelowej wartości CPM (kosztu tysiąca wyświetleń). Za pomocą docelowej wartości CPM określa się stawkę, podając kwotę, jaką jest się w stanie zapłacić za każdy tysiąc wyświetleń reklamy.
  4. Nie można tworzyć list remarketingowych na podstawie wyświetleń reklamy w przerywniku.
  5. Bumpery reklamowe najlepiej wyświetlać je wraz z powiązanymi reklamami w YouTube.
  6. Na urządzeniach mobilnych należy umieszczać krótki format reklamy.
5/5