5/5

A konkurencja rośnie w siłę i utrudnia Ci osiągnięcie sukcesu, nawet jeśli ma gorsze usługi lub produkty - tylko dlatego, że ma lepszy marketing w Internecie...

Rozwiń firmę

Zwiększ sprzedaż i stań się większym oraz poważniejszym graczem na rynku.

Zdobądź nowych klientów

Pozycjonowanie wśród naszych obecnych Klientów zwiększyło sprzedaż od 270% do 1430%

Zadbaj o wizerunek

Twoja konkurencja jest już wysoko. Nie czekaj dłużej, niech Twoja marka zalśni w Internecie.

Rozwiń firmę

Zwiększ sprzedaż X razy

Podbij swoją niszę

Pozycjonowanie wśród naszych obecnych klientów zwiększyło sprzedaż od 270% do 1430%

Zadbaj o wizerunek

Twoja konkurencja jest już wysoko. Nie czekaj dłużej, niech Twoja marka zalśni w Internecie.

Krok 1

Analiza fraz kluczowych

Analiza pod kątem Twojej branży, usług / produktów oraz konkurencji.

Krok 2

Analiza Twojej konkurencji

Sprawdzimy też Twoją branżę i najważniejszych konkurentów.

Krok 3

Rozbudowa i ulepszenie Twojej strony

Dobra strona WWW to podstawa sukcesu. Po co Ci użytkownicy, jeśli Twoja strona ich nie przekona?

Krok 4

Optymalizacja treści

Wyszukarka Google (Bing i inne też!) kocha dobre, ciekawe i merytoryczne treści - zadbajmy o nie wspólnie.

Krok 5

Optymalizacja techniczna

Nasz ekspert zadba o technikalia SEO, takie jak struktura URLi, meta tagi, nagłówki h1-h6, linkowanie wewnętrzne, przekierowania 301 i wiele innych rzeczy o których nie chcesz nawet wiedzieć;)

Krok 6

Link building

Zaawansowane linkowanie z wielu różnych i unikalnych źródeł - pozyskiwanie wartościowych, backlinków

Krok 7

Rozwój kampanii SEO

Rozwój strategii SEO, rozwój samej witryny, wdrażanie content marketingu, Google Ads, social mediów itp. w zależności od potrzeb

5/5
5/5
5/5

To możesz to wszystko zrobić sam! Ale jeśli nie chcesz walczyć samemu z ponad 400 czynnikami rankingowymi Google, wynajdować "koło" od nowa i potrzebujesz wykorzystać swój czas na Twój biznes to zdaj się na nasze ponad 11-letnie doświadczenie!

A próbowałeś...

5/5
Proces pozycjonowania (SEO)

Treść / content

Jest takie powiedzenie "Content is the King". Wartościowe i unikalne treści to esencja pozycjonowania.

Optymalizacja

Zaawansowana optymalizacja techniczna strony wraz z audytem oraz optymalizacja treści zapewnią znakomite rezultaty.

Link building

Żadna trudna fraza nie znajdzie się wysoko bez wysokiej jakości linków zewnętrznych. Wykonujemy profesjonalne linkowanie.

Biznes

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Zleć nam projekt swojego logo lub cały branding, projekt nowej strony WWW, pozycjonowanie oraz reklamę w internecie

Wysoka jakość oraz korzystanie z nowoczesnych metod i technologii to jedna z tych rzeczy, które nasi Klienci bardzo sobie cenią

Pozycjonowanie sklepów

Zaufanie i odpowiedzialność to jedne z najważniejszych rzeczy w biznesie - 90% naszych Klientów jest z nami ponad 10 lat

Jesteś dla nas ważny

Często słyszmy od naszych Klientów, że poprzednia duża, „renomowana” firma  SEO traktowała ich „hurtowo”. Nikt się nimi nie interesował, firma nie miała czasu na rozmowę. Chyba, że dopiero, gdy sprawy szły tak źle, że następowały nagłe „ożywienie” i nerwowe działania, które jak można przewidzieć, niewiele już dawały.

U nas jest inaczej. W przeciwieństwie do korporacji i dużych firm, które idą na ilość, nie jesteś traktowany jak cyferka w Excelu menedżera, który dba przede wszystkim o to, by umowa była przedłużana, a klient płacił terminowo fakury. My mamy dla Ciebie czas, żeby porozmawiać o tym co dla Ciebie ważne. Widzimy Twój biznes, Twoje cele i wiemy, że dążymy do wspólnego sukcesu. Razem.

depth of field photography of man playing chess

Efekty

Osiągamy efekty, bo jesteśmy skupieni na efekcie. W przeciwieństwie do dużych firm konkurencyjnych, nie zatrudniamy kilku specjalistów i kilkudziesięciu (tele)marketerów, obiecujących niesamowite korzyści po podpisaniu umowy. U nas proporcje są inne. Podstawę stanowią specjaliści, osoby ambitne i posiadające ogromną, praktyczną wiedzę. Marketing robimy dzięki naszym umiejętnościom.

Jesteśmy w branży SEO i SEM od lat, pracowaliśmy i pracujemy z łatwymi i trudnymi kampaniami, osiągnęliśmy znaczące sukcesy, nauczyliśmy się, co działa, a co nie. Śledzimy zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google na co dzień, na bieżąco. Znamy mity SEO i powiemy Ci wprost co warto zrobić, co jest opcjonalne, a co będzie stratą czasu. Wszystko po to, abyś Ty, jako nasz Klient miał dostęp do najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych metod w pozycjonowaniu. 

tlo-001-b

Transparentność - pomiar pozycji niezależną aplikacją

Jesteśmy transparentni. Pomiary wyników wykonujemy za pomocą zewnętrznych, niezależnych aplikacji, a nie swojego autorskiego oprogramowania, którego źródła danych są bliżej nieokreślone i efektownych paneli, które prezentują jeszcze efektowniejsze wykresy, jednakże oprócz wykresów brakuje Tobie… efektów.

Naszym wspólnym celem jest, żeby Twoja witryna była na jak najwyższej pozycji w Google, a na stronę wchodziło coraz więcej klientów. Czy ważniejszy jest dla Ciebie piękny wykres z parametrami bez znaczenia, czy to, że czujesz jak z Twojej strony kontaktuje się coraz więcej nowych klientów? A jeśli nie jesteś jeszcze przekonany, odezwij się do nas i zadaj pytania.  Zobacz co zrobiliśmy do tej pory – damy Ci wgląd do dotychczasowej pracy i sukcesów.

5/5
5/5
5/5
Metody rozliczeń za SEO
5/5

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie to sposób idealny na utrwalenie w świadomości konsumenta produktów, które trudniej reklamować lub w ogóle jest to zabronione w branży. Przykładem mogą być kancelarie adwokackie, kliniki lekarskie czy biura rachunkowe.

W dobie dzisiejszego postępu w Internecie wiele osób poszukuje porad, rozwiązań związanych z usługami oraz produktami. Artykuł napisany przez specjalistę / eksperta nie będzie miał czystego charakteru promocyjnego, a zawierać będzie jedynie podpis, logo lub link do strony www firmy starannie budując wizerunek.

Infografika w content marketingu i SEO?SEM

Infografiki, kreatywna grafika

Infografiki to lubiane wśród internautów treści wizualno-tekstowe w formie swoistego rodzaju kreatywnych grafik przekazujących jednocześnie ważne i przydatne informacje. Zwiększają one znajomość marki stawiając firmę w roli eksperta branży.

Ich największą zaletą jest to, że są bardzo pozytywnie odbierane przez konsumentów oraz chętnie rozpowszechniane przez nich w sieciach społecznościowych, wpisując się znakomicie w trend tzw. marketingu wirusowego, którego cechą jest to, że treści zaczynają żyć swoim własnym życiem.

Filmowanie komercyjne i montaż wideo

Filmy promocyjne

Filmy promujące to, zdobywający przebojem ogromną popularność, najszybszy i najprostszy sposób na wywołanie w konsumencie pozytywnych emocji. Pozwala użytkownikowi w natłoku różnych informacji skupić się na konkretnym przekazie.

Świat internetu przyzwyczaił internautów do komunikacji wizualnej (w myśl zasady że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów) a jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych na świecie jest YouTube.

Dlatego też polskie marki znacznie częściej sięgają po wideo, dostosowując się do preferencji swoich odbiorców.

ASPEKTKORPORACJA SEO (CZĘSTE PRAKTYKI)STUDIO A7 – MAŁA I NOWOCZESNA AGENCJA SEO / SEM
Strategia budowania markiPodejście masowe, często skupione na szybkich wynikach bez długoterminowej wizji marki w internecie.Indywidualne podejście do marki klienta, skupienie na budowaniu długotrwałej wartości i rozpoznawalności w sieci.
Dostosowanie do zmian algorytmówStandardowe procedury aktualizacji, które mogą nie nadążać za najnowszymi trendami w algorytmach wyszukiwarek.Szybka adaptacja do zmian algorytmów, bieżące szkolenia zespołu w celu zastosowania najnowszych praktyk SEO.
Wsparcie dla urządzeń mobilnychOgraniczone dostosowanie do urządzeń mobilnych, możliwe braki w responsywności stron klientów.Kompleksowa optymalizacja pod kątem mobile-first, zapewnienie doskonałej użytkowalności na wszelkich urządzeniach mobilnych.
Integracja z mediami społecznościowymiMało aktywne wykorzystanie mediów społecznościowych w strategii SEO, brak spójnej komunikacji.Aktywne wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia SEO, tworzenie angażujących treści promujących stronę klienta.
Szkolenia i edukacja klientaStandardowe materiały informacyjne, brak personalizowanego szkolenia dla klientów.Indywidualne sesje szkoleniowe, edukacja klientów w zakresie najlepszych praktyk SEO/SEM i ich wpływu na biznes.
Podejście do lokalnego SEOGeneryczne strategie lokalnego SEO, które mogą nie być dostosowane do specyfiki danego rynku.Skrojone na miarę strategie lokalnego SEO, silne zrozumienie lokalnego rynku i jego potrzeb.
Analiza konkurencjiPowierzchowne analizy konkurencji, które nie wnikają w głęboką strategię rywali.Dokładne badania konkurencji, strategiczne planowanie działań w oparciu o uzyskane dane.
Długoterminowa strategia SEOSkupienie na krótkoterminowych wynikach, brak zintegrowanego planowania strategicznego.Rozwój długoterminowych strategii SEO z uwzględnieniem zmieniających się celów biznesowych klienta.
Raportowanie i analiza danychStandardowe raporty z niewielką analizą danych, które mogą nie dostarczać pełnego obrazu efektywności działań.Szczegółowe raportowanie z głęboką analizą danych, które umożliwiają optymalizację strategii i udowodnienie ROI.
Lokalne SEO
Zaangażowanie w SEO

Gdy wchodzimy w dany projekt robimy to na serio. Nie częściowo, nie po trochu, tylko tak, aby wykorzystać cały potencjał pozycjonowanej strony.

Doświadczenie

12+ lat doświadczenia w branży pozycjonowania stron WWW, tworzenia stron i sklepów WWW oraz marketingu internetowego.

Praca nad całą witryną

Podchodzimy holistycznie do procesu marketingu i pozyskiwania klientów. Wiemy, że ostatecznie liczy się skuteczność, efekt i Twoje zadowolenie.

Analiza konkurencji

Pozycjonowanie to przede wszystkim starcie z konkurencją i bez jej właściwej analizy nie można dostać się na szczyt. Dlatego gruntownie przyglądamy się działaniom najlepszych.

Zakładamy i uaktualniamy profil w usłudze Moja Firma w Google, który stanowi istotny czynnik zwłaszcza w pozycjonowaniu lokalnym (np. gdy firma działa w Bydgoszczy lub Gdańsku).

Dodawanie nowej treści / porad / artykułów

W zależności od dostępnego budżetu proponujemy i realizujemy dodawanie nowych treści na stronę (opisy oferty, produktów, porady, artykuły, zdjęcia, filmy itp.)

Optymalizacja zawartości strony WWW

Wykonujemy regularne audyty strony, optymalizujemy treść, linkowanie wewnętrzne, tagi HTML (np. h1, h2, ul, li, a, img, strong, u), metatagi (title, description) itp.

Wskazówki techniczne dla witryny

Analizujemy i zalecamy (lub wdrażamy) odpowiednie poprawki strony internetowej dotyczące: struktury, menu, mapy XML, czasu ładowania, rozmieszczenia elementów, adresów URL itp.

Link building (zewnętrzne linki z różnych źródeł)

Bardzo ważną częścią SEO i pozycjonowania jest zdobywanie wartościowych linków z innych witryn, takich jak katalogi, serwisy lokalne, portale branżowe, artykuły, blogi, fora i podobne.

Dodawanie wizytówek i profili firmowych

W ramach pozycjonowania zakładamy profile firmowe w wartościowych katalogach firm oraz serwisach branżowych zawierających dane pozycjonowanej firmy i opis jej oferty.

Zakładanie profili w sieciach społecznościowych

Pozycjonując, sukcesywnie będziemy zakładać także profile społecznościowe oraz dodawać treści w minimalnym zakresie (jeśli chcesz więcej, zajrzyj na naszą ofertę social marketingu).

Sugerowanie, co można zmienić i poprawić

Sugerowanie zmian, które wpływają na poprawę widoczności i wskazówki, jak można je wdrożyć. W szczególności doradzamy, które zmiany da się stosunkowo łatwo wprowadzić (bez nadmiernych kosztów), tzw. long hanging fruit.

Analiza UI / UX / SXO

Jako agencja SEO / SXO analizujemy korzystanie z witryny przez użytkownika i  pracujemy nad UI/UX, gdyż  wygoda korzystania ze strony internetowej jest również ważnym aspektem jej kondycji, istotnym dla użytkownika i silników wyszukiwarki.

Monitoring zmian algorytmu Google

Pozycjonowanie / SEO zmienia się każdego dnia, gdyż Google nieustannie zmienia algorytm i wprowadza innowacje. Trzymamy rękę na pulsie i na bieżąco obserwujemy wszelkie zmiany algorytmu.

Analiza widoczności i ruchu

Co miesiąc wysyłamy raporty z monitorowania istotnych, wcześniej ustalonych słów kluczowych (raporty SEO z pozycji fraz kluczowych) oraz zmian w ilości ruchu (odwiedzin witryny WWW) wg Google Analytics, aby śledzić postępy.

Nowoczesne strony WWW

Nowoczesna, dobrze zaprojektowana i przyjazna urządzeniom mobilnym strona internetowa to podstawa obecności w sieci. Zadbamy, aby była wygodna, przejrzysta i atrakcyjna wizualnie!

Social media marketing

Obok strony WWW, kolejnym niemal wręcz niezbędnym elementem jest obecność na Facebooku i istotnych portalach społecznościowych, takich jak Instagram, LinkedIn lub Twitter.

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads (dawne Adwords) to natychmiastowe efekty i świetne uzupełnienie dla SEO. Nawet będąc wypozycjonowanym warto zwiększać swoją rozpoznawalność - prowadzone przez specjalistów z certyfikatem Google Ads.

Copywriting / tworzenie treści

Warto zadbać o dobre treści, opisy, artykuły – obok elementów wizualnych to za ich pomocą komunikujemy się z naszymi Klientami i możemy pokazać się od profesjonalnej strony

Pozycjonowanie i SEO w Bydgoszczy - Najlepsi w 2020 (Oferteo) - Studio A7

Najlepsi w 2020 - Oferteo

Nagroda "Najlepsi w 2020 w SEO" w kategorii: Pozycjonowanie i SEO w Bydgoszczy od Oferteo dla Studio A7

Certyfikat kursu SEO dla średniozaawansowanych od INFEO - Dawid Ziółkowski

Certyfikat SEO - Infeo

Certyfikat kursu SEO dla na poziomie średniozaawansowanym (maksymalny dostępny) od INFEO dla CEO w Studio A7 - Dawida Ziółkowskiego.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to składający się z wielu elementów proces dążący do tego, aby nasza strona WWW znajdowała się na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google na pożądane przez nas frazy kluczowe (lub innych wyszukiwarek, takich jak np. Bing, Yandex). Jak przyznali przedstawiciele Google, algorytm używany przez nich do ustalania pozycji obejmuje ponad 400 czynników. Dzięki wypozycjonowaniu się wysoko docieramy do klientów, którzy wpisują daną frazę (słowa kluczowe).

SEO

SEO (od ang. SEO = Search Engine Optimization) nieco węższe pojęcie oznaczające optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych, w szczególności pod kątem wyszukiwarki Google, najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki na świecie, z której codziennie korzystają miliony osób.

Pozycjonowanie ogólne

Pozycjonowanie ogólne (dawniej po prostu pozycjonowanie) fraz kluczowych to pozycjonowanie o szerokim zasięgu, czyli z reguły mające dużą konkurencję na terenie całego kraju. Przykłady: "tworzenie stron WWW", "budowa hal stalowych", "kursy inteligencji emocjonalnej".

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne skupione jest na widoczności fraz z danego regionu, miasta, obszaru. W pozycjonowaniu lokalnym frazy kluczowe najczęściej obejmują nazwę miasta, np. "adwokat Warszawa", "konsultant ślubny Wrocław", "serwis samochodowy Toruń".

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa to pojedyncze słowo kluczowe (np. "fotowoltaika") lub wyrażenie składające się z wielu słów (np. "sukienka koktajlowa czerwona", "dobra agencja interaktywna", "Jak samodzielnie naprawić laptopa?").

Link

Link to podstawowy element sieci WWW. Odnośnik, który może być w różnych formach - np. tekstu, grafiki, przycisku - i który po kliknięciu przenosi nas w inne miejsce w Internecie. Linki odgrywają duża rolę w pozycjonowaniu.

Link building

Link building to przemyślany proces pozyskiwania wartościowych linków (odnośników) prowadzących do naszej strony. Z reguły stanowi wymagające wyzwanie i ważną część kampanii SEO, w szczególności. gdy pozycjonowane są trudne słowa kluczowe.

1. Czy mogę zobaczyć listę waszych dotychczasowych klientów / przykłady rezultatów?

Oczywiście, choć nie możemy udostępniać wszystkiego. W przeszłości oraz obecnie współpracowaliśmy z wieloma Klientami z różnych branż, na różnym etapie rozwoju, od startupu lub założenia firmy, aż po podmioty znajdujące się kilkadziesiąt lat na rynku. Wielu z nich pozostało z nami do dzisiaj (niektórzy ponad 10 lat), z czego jesteśmy bardzo dumni. Lista kilku przykładowych znajduje się m.in. na podstronie o Nas. Publikujemy również rezultaty dla konkretnych kampanii jeśli nasz Klient wyrazi zgodę lub pokazujemy przykłady osiągniętych wyników na spotkaniach z naszymi Klientami. 

2. Jakie działania przeprowadzacie podczas kampanii SEO?

Są to zarówno działania związane z optymalizacją techniczną strony WWW oraz optymalizacją treści (tzw. działania on-page), jak też działania niezwiązane bezpośrednio z samą stroną, np. pozyskiwanie linków (link building), tworzenie i publikacja artykułów o firmie na portalach zewnętrznych, optymalizacja lokalizacji na mapie (Google Moja Firma) i wiele innych. Poniżej zamieszczamy ogólny zarys procesu pozycjonowania państwa strony:

 

Solidna analiza konkurencji i strony klienta:

  • Analiza fraz kluczowych, analiza strony WWW Klienta połączona z analizą konkurencji, dobór właściwej strategii SEO
  • Audyt techniczny strony WWW
  • Analiza możliwości, która posiada silnik strony (np. WordPress)

Optymalizacja treści oraz techniczna:

  • Wdrożenie zmian oraz rozwój treści na stronie Klienta, w tym przygotowanie nowych tekstów, zdjęć, filmów (w konsultacji z Klientem)
  • Optymalizacja treści po wprowadzonych zmianach
  • Podłączenie / konfiguracja odpowiednich narzędzi i usług (np. Google Search Console, Google Analytics, narzędzia SEO)
  • Optymalizacja meta tagów
  • Dodanie i optymalizacja tagów HTML (np. H1-H6, UL, OL, ALT itd).
  • Zadbania o prawidłową strukturę strony, URLe, mapy witryny, przekierowania 301
  • Stworzenie jakościowego linkowania wewnętrznego

Działania zewnętrzne i linkbuilding:

  • Pozyskiwanie linków z katalogów firmowych,
  • Pozyskiwanie linków z nowoczesnych katalogów stron / sklepów
  • Pozyskiwanie linków z portali lokalnych (tzw. NAP)
  • Pozyskiwanie linków z profili polskich i / lub zagranicznych
  • Publikacja treści i materiałów na zewnętrznych serwisach, dodawanie firmy do portali branżowych i katalogów, wzmiankowanie o firmie
  • Łączenie działań SEO z innymi kanałami (Facebook, Instagram, YouTube i inne social media, portale branżowe)
  • Analiza wyników, kolejna optymalizacja i działania
  • Wysłanie raportu pozycji fraz na koniec miesiąca

3. Czy możecie zagwarantować konkretne (np. pierwsze, TOP 3) miejsce w wyszukiwarce Google?

Nie ma takiej możliwości. Algorytm Google nie jest jawny, podlega ścisłej tajemnicy i poza niewielką ilością osób pracujących dla giganta z Mountain View nikt do końca nie wie jak naprawdę wygląda jego działanie. Co więcej, nieustannie się zmienia i ewoluuje. To co możemy zagwarantować, to fakt, że wykorzystamy wszelkie znane nam środki, które pozytywnie wpływają na ranking strony. Jeżeli jakaś agencja obiecuje lub gwarantuje np. 1. miejsce, z pewnością wprowadza w błąd – chyba że posiada jakieś tajemne konszachty z samym Google’m ;)

4. Czy wykonujecie pozycjonowanie lokalne?

Tak. Pozycjonowanie lokalne, to odmiana działań SEO skupiona najczęściej na danym mieście (miastach) lub województwie. Przykładem może być pozycjonowanie fraz takich jak:

  • fotograf bydgoszcz
  • fotograf ślubny bydgoszcz
  • fotografia ślubna bydgoszcz

Wykonujemy pozycjonowanie lokalne, np. w Gdańsku, Warszawie, Bydgoszczy, Toruniu, Krakowie lub innym mieście. Nie mamy oczywiście też problemu z pozycjonowaniem tzw. fraz ogólnych (o zasięgu krajowym).

5. Czy dla celów pozycjonowania potrzebne są zmiany na mojej stronie WWW?

Tak. Najczęściej wymagane jest wprowadzanie zmian, a związane to jest głównie z tym, że roboty Google’a oceniają stronę pod kątem jej wykonania, działania i zawartości treści. Na spotkaniu omówimy niezbędne zmiany, które potrzebne są, aby strona była przyjazna wyszukiwarkom i miała szanse zdobywać wysokie pozycje.

Poniżej znajduje się lista najczęściej wprowadzanych zmian na stronie Klienta.

  • optymalizacja kodu witryny (aspekty techniczne)
  • optymalizacja treści (wyeksponowanie odpowiedniej treści i słów kluczowych, nieznaczne modyfikacje, nie zmieniające zawartości merytorycznej, odpowiednie formatowania)
  • zwiększenie ilości treści (tzw. contentu) – np. dodanie tekstów, grafik, infografik, zdjęć, filmów, opisów produktów i usług, porad, artykułów na firmowym blogu oraz wprowadzanie nowych działów jeżeli zachodzi taka potrzeba.

Działania te, w zależności od wymaganej pracy, wprowadzamy odpłatnie lub w ramach umowy pozycjonowania.

6. Co jest miarą sukcesu? jak monitorujemy wyniki?

To, co uznajemy za sukces zależy od konkretnego projektu, biznesu bądź witryny www oraz potrzeb i celów stawianych przez Klienta. W zależności od potrzeb, nasze działania są monitorowane za pomocą różnych narzędzi analitycznych i oprogramowania do mierzenia pozycji fraz kluczowych. Poniżej znajduje się lista najczęściej zakładanych celów biznesowych związanych z naszymi usługami.

Przykładowe cele:

  • osiągnięcie wysokich pozycji na dane frazy kluczowe
  • zwiększenie ilości wejść na stronę Klienta
  • zwiększenie konwersji (ilości konkretnych działań na stronie, np. wykonania telefonu, wysłania formularza kontaktowego, zakupu produktu, zapisania się do newslettera)

7. Jak wygląda komunikacja z nami?

Komunikujemy się chętnie z naszymi Klientami, znamy ich i z większością mamy wręcz osobisty kontakt. Komunikacja może odbywać się telefonicznie, mailowo lub podczas spotkania na żywo. Pozostajemy do dyspozycji na bieżąco w codziennym kontakcie, oczywiście w ramach rozsądnych możliwości. W szczególności konsultujemy zmiany związane ze strategią kampanii SEO/SEM oraz niespodziewane wydarzenia i problemy (np. atak hakerski na stronę, istotna zmiana w algorytmie wyszukiwarki).

bottom view of glass building

Pozycjoner – czyli specjalista SEO, osoba zajmująca się pozycjonowaniem stron internetowych. Dobry pozycjoner jest na bieżąco z aktualnościami wprowadzanymi przez Google