Wybij się ponad konkurencję w swoim mieście dzięki naszemu 12-letniemu doświadczeniu.
Wypromujemy Twoją stronę internetową pozwalając Ci pozyskać więcej klientów z Twojego miasta lub regionu. Jeśli prowadzisz biznes lokalny i chcesz przykuć uwagę w swojej okolicy, to zobacz co możemy dla Ciebie zrobić.
Umów się na bezpłatne spotkanie online lub telefonicznie z naszym przedstawicielem - Michałem lub Karoliną. Dowiemy się jakie masz trudności z marketingiem i opracujemy plan realizacji Twoich celów i potrzeb. Pomożemy Ci rozwinąć ideę Twojego biznesu poprzez konkretne, rzeczowe działania dające wymierne wyniki.
Każdy Klient z którym współpracujemy, poza materialną sferą, ma wizję swojego biznesu. Chce coś osiągnąć, stworzyć lub zdobyć. Jesteśmy zaszczyceni, mogąc wspierać ich i być rzetelnymi partnerami na drodze do wielkich celów.
Wypełnij formularz poniżej - a wkrótce się odezwiemy!
Nasze kampanie pozycjonowania stron internetowych w Google nie skupiają się tylko na klasycznych metodach optymalizacji (SEO, Search Engine Optimization) i tzw. link buildingu (linkowania), ale we współpracy z Klientem tworzymy kompleksowe działania marketingu w internecie zwane SEM (Search Engine Marketing). To często (w zależności od branży pozycjonowanej firmy) kompleksowe podejście uwzględniające tworzenie wartościowych dla użytkowników treści i przedstawienie produktów w ciekawy i angażujący sposób - wymaga współdziałania z Klientem. Ale dzięki temu efekty mogą bardzo pozytywnie zaskoczyć.
Często słyszmy od naszych Klientów, że poprzednia duża, „renomowana” firma SEO traktowała ich „hurtowo”. Nikt się nimi nie interesował, firma nie miała czasu na rozmowę. Chyba, że dopiero, gdy sprawy szły tak źle, że następowały nagłe „ożywienie” i nerwowe działania, które jak można przewidzieć, niewiele już dawały.
U nas jest inaczej. W przeciwieństwie do korporacji i dużych firm, które idą na ilość, nie jesteś traktowany jak cyferka w Excelu menedżera, który dba przede wszystkim o to, by umowa była przedłużana, a klient płacił terminowo faktury. My mamy dla Ciebie czas, żeby porozmawiać o tym co dla Ciebie ważne. Widzimy Twój biznes, Twoje cele i wiemy, że dążymy do wspólnego sukcesu. Jeśli jest dobrze, to staramy się, żeby było jeszcze lepiej. Jeśli coś jest nie tak, poprawiamy, ulepszamy, rozwiązujemy problemy. Razem. Traktujemy Cię jak prawdziwego partnera w biznesie (i tego samego oczekujemy!).
Osiągamy efekty, bo jesteśmy skupieni na efekcie. W przeciwieństwie do dużych firm konkurencyjnych, nie zatrudniamy kilku specjalistów i kilkudziesięciu (tele)marketerów, obiecujących niesamowite korzyści po podpisaniu umowy. U nas proporcje są inne. Podstawę stanowią specjaliści, osoby ambitne i posiadające ogromną, praktyczną wiedzę. Marketing robimy dzięki naszym umiejętnościom.
Jesteśmy w branży SEO i SEM od lat, pracowaliśmy i pracujemy z łatwymi i trudnymi kampaniami, osiągnęliśmy znaczące sukcesy, nauczyliśmy się, co działa, a co nie. Śledzimy zmiany w algorytmach Google na co dzień, na bieżąco. Znamy mity SEO i powiemy Ci wprost co warto zrobić, co jest opcjonalne, a co będzie stratą czasu. Wszystko po to, abyś Ty, jako nasz Klient miał dostęp do najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych metod w pozycjonowaniu.
Jesteśmy transparentni. Pomiary wyników wykonujemy za pomocą zewnętrznych, niezależnych aplikacji, a nie swojego autorskiego oprogramowania, którego źródła danych są bliżej nieokreślone i efektownych paneli, które prezentują jeszcze efektowniejsze wykresy, jednakże oprócz wykresów brakuje Tobie… efektów.
Naszym wspólnym celem jest, żeby Twoja witryna była na jak najwyższej pozycji w Google, a na stronę wchodziło coraz więcej klientów. Czy ważniejszy jest dla Ciebie piękny wykres z parametrami bez znaczenia, czy to, że czujesz jak z Twojej strony kontaktuje się coraz więcej nowych klientów? A jeśli nie jesteś jeszcze przekonany, odezwij się do nas i zadaj pytania. Zobacz co zrobiliśmy do tej pory – damy Ci wgląd do dotychczasowej pracy i sukcesów.
Studio A7 prowadzi zarówno pozycjonowanie lokalne stron WWW i sklepów (np. dla firm z Bydgoszczy, Torunia, Gdańska, Poznania, Warszawy) oraz na tzw. długi ogon (long-tail), albo też pozycjonowanie ogólne (na frazy ogólne) – jeżeli ich trudność daje szanse i realne możliwości osiągnięcia pożądanych efektów przy racjonalnych nakładach na inwestycje.
Pozycjonowanie lokalne, idealne dla lokalnego biznesu - kawiarnia w Poznaniu, serwis samochodowy w Bydgoszczy lub projektant wnętrz w Warszawie.
W pakiecie zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej wizytówki na mapach Google i obsługą profilu Google Moja Firma i wszystkiego co z tym związane.
Lokalny biznes bazuje na dobrych opiniach i poleceniach. Pomożemy Ci je zdobyć, tak aby Twoja firma cieszyła się zaufaniem.
Działamy w sposób zorganizowany, stawiamy na jakość. W tym wariancie prowadzimy ręczne, zróżnicowane działania, łączące metody SEO z pozostałymi działaniami marketingowymi, które wzmocnią rozpoznawalność firmy naszego Klienta w sieci.
Do tych tradycyjnych działań pozycjonerskich należą:
Optymalizacja witryny WWW
Tworzenie treści (contentu)
Klasyczny link building
Do działań bardziej nowoczesnych, łączących nie tylko pozycjonowanie, ale i różne elementy e-marketingu i content marketingu – związanych np. z zarządzaniem PR (Public Relations) i promocją marki oraz budowaniem silnego zaufania w Internecie dla marki lub firmy należą:
Pozycjonowanie to przede wszystkim starcie (i wyścig) z konkurencją i bez jej właściwej analizy nie można dostać się na szczyt. Dlatego gruntownie, wspólnie przyjrzymy się działaniom najlepszych w Twoim mieście i Twojej branży.
Zakładamy i uaktualniamy profil w usłudze Moja Firma w Google, który stanowi istotny czynnik zwłaszcza w pozycjonowaniu lokalnym (np. gdy firma działa w Bydgoszczy lub Krakowie).
W zależności od dostępnego budżetu proponujemy i realizujemy dodawanie nowych treści dla Ciebie na pozycjonowaną stronę internetową (np. opisy oferty, produktów, porady, artykuły, zdjęcia, filmy, ciekawostki itp.).
Poniżej znajdziesz główne miasta, w których wykonujemy pozycjonowanie lokalne. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pozycjonować praktycznie dowolną miejscowość w Polsce.
Pozycjonowanie lokalne w Warszawie i okolicy.
Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu i okolicach.
Pozycjonowanie lokalne w Poznaniu i okolicach.
Pozycjonowanie lokalne w Łodzi i okolicach.
Szukasz ludzi, którzy rzeczywiście wiedzą, co robią? Sprawdź nas, zjedliśmy zęby na pozycjonowaniu ;)
Na początek przygotowaliśmy dla Ciebie dwa atrakcyjne i dające efekty pakiety pozycjonowania lokalnego. To tylko przykłady, chętnie przygotujemy indywidualną ofertę skrojoną idealnie pod Twój biznes.
Dla Klientów którzy chcieliby pozycjonować swoją lokalną firmę wyłącznie na mapach Google oferujemy poniższe pakiety, w których zarządzamy profilem Google Moja Firma i rozbudowujemy go oraz regularnie aktualizujemy.
Powyższe pakiety bazują na naszym wieloletnim doświadczeniu i sprawdziły się dla setek klientów. Ale jeśli chcesz, przygotujemy ofertę indywidualnie dla Ciebie, ściśle w oparciu o Twoje potrzeby, branżę i miasto.
-
Nowa strona internetowa jest jak sklep na pustyni. Może mieć najlepszą ofertę, ale bez odpowiednich działań nikt do niego nie przyjdzie.
Poniżej zebraliśmy najczęściej pojawiające się pytania. Nie wahaj się z nami skontaktować!
Są to zarówno działania związane z optymalizacją techniczną strony WWW oraz optymalizacją treści (tzw. działania on-page), jak też działania niezwiązane bezpośrednio z samą stroną, np. pozyskiwanie linków (link building), tworzenie i publikacja artykułów o firmie na portalach zewnętrznych, optymalizacja lokalizacji na mapie (Google Moja Firma) i wiele innych. Poniżej zamieszczamy ogólny zarys procesu pozycjonowania Państwa strony:
Nie ma takiej możliwości. Algorytm Google nie jest jawny, podlega ścisłej tajemnicy i poza niewielką ilością osób pracujących dla giganta z Mountain View nikt do końca nie wie jak wygląda jego działanie. Co więcej, nieustannie się zmienia i ewoluuje. To co możemy zagwarantować, to fakt, że wykorzystamy wszelkie znane nam środki, które pozytywnie wpływają na ranking strony. Jeżeli jakaś agencja obiecuje lub gwarantuje np. 1. miejsce, z pewnością wprowadza w błąd – chyba że posiada jakieś tajemne konszachty z samym Google’m ;)
Tak. Najczęściej wymagane jest wprowadzanie zmian, a związane to jest głównie z tym, że roboty Google’a oceniają stronę pod kątem jej wykonania, działania i zawartości treści. Na spotkaniu omówimy niezbędne zmiany, które potrzebne są, aby stroną była przyjazna wyszukiwarkom i miała szanse zdobywać wysokie pozycje.
Poniżej znajduje się lista najczęściej wprowadzanych zmian na stronie Klienta:
Działania te, w zależności od wymaganej pracy, wprowadzamy odpłatnie lub w ramach umowy pozycjonowania.
To, co uznajemy za sukces zależy od konkretnego projektu, biznesu bądź witryny www oraz potrzeb i celów stawianych przez Klienta. W zależności od potrzeb, nasze działania są monitorowane za pomocą różnych narzędzi analitycznych i oprogramowania do mierzenia pozycji fraz kluczowych. Poniżej znajduje się lista najczęściej zakładanych celów biznesowych związanych z naszymi usługami.
Przykładowe cele:
Komunikacja może odbywać się telefonicznie, mailowo lub podczas spotkania na żywo. Pozostajemy do dyspozycji na bieżąco w codziennym kontakcie, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku. W szczególności konsultujemy zmiany związane ze strategią kampanii SEO/SEM oraz niespodziewane wydarzenia i problemy (np. atak hakerski na stronę, istotna zmiana w algorytmie wyszukiwarki).