Studio A7 - agencja SEO/SEM/SXO/AI
5/5

Masz z nami kontakt na żywo

Często słyszmy od naszych Klientów, że poprzednia duża, „renomowana” firma  SEO traktowała ich „hurtowo”. Nikt się nimi nie interesował, firma nie miała czasu na rozmowę. Chyba, że dopiero, gdy sprawy szły tak źle, że następowały nagłe „ożywienie” i nerwowe działania, które jak można przewidzieć, niewiele już dawały.

U nas jest inaczej. W przeciwieństwie do korporacji i dużych firm, które idą na ilość, nie jesteś traktowany jak cyferka w Excelu menedżera, który dba przede wszystkim o to, by umowa była przedłużana, a klient płacił terminowo faktury. My mamy dla Ciebie czas, żeby porozmawiać o tym co dla Ciebie ważne. Widzimy Twój biznes, Twoje cele i wiemy, że dążymy do wspólnego sukcesu. Jeśli jest dobrze, to staramy się, żeby było jeszcze lepiej. Jeśli coś jest nie tak, poprawiamy, ulepszamy, rozwiązujemy problemy. Razem. Traktujemy Cię jak prawdziwego partnera w biznesie (i tego samego oczekujemy!).

Efekty pozycjonowania, nie obietnice

Osiągamy efekty, bo jesteśmy skupieni na efekcie. W przeciwieństwie do dużych firm konkurencyjnych, nie zatrudniamy kilku specjalistów i kilkudziesięciu (tele)marketerów, obiecujących niesamowite korzyści po podpisaniu umowy. U nas proporcje są inne. Podstawę stanowią specjaliści, osoby ambitne i posiadające ogromną, praktyczną wiedzę. Marketing robimy dzięki naszym umiejętnościom.

Jesteśmy w branży SEO i SEM od lat, pracowaliśmy i pracujemy z łatwymi i trudnymi kampaniami, osiągnęliśmy znaczące sukcesy, nauczyliśmy się, co działa, a co nie. Śledzimy zmiany w algorytmach Google na co dzień, na bieżąco. Znamy mity SEO i powiemy Ci wprost co warto zrobić, co jest opcjonalne, a co będzie stratą czasu. Wszystko po to, abyś Ty, jako nasz Klient miał dostęp do najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych metod w pozycjonowaniu. 

Pomiary Wyników niezależnym oprogramowaniem

Jesteśmy transparentni. Pomiary wyników wykonujemy za pomocą zewnętrznych, niezależnych aplikacji, a nie swojego autorskiego oprogramowania, którego źródła danych są bliżej nieokreślone i efektownych paneli, które prezentują jeszcze efektowniejsze wykresy, jednakże oprócz wykresów brakuje Tobie… efektów.

Naszym wspólnym celem jest, żeby Twoja witryna była na jak najwyższej pozycji w Google, a na stronę wchodziło coraz więcej klientów. Czy ważniejszy jest dla Ciebie piękny wykres z parametrami bez znaczenia, czy to, że czujesz jak z Twojej strony kontaktuje się coraz więcej nowych klientów? A jeśli nie jesteś jeszcze przekonany, odezwij się do nas i zadaj pytania.  Zobacz co zrobiliśmy do tej pory – damy Ci wgląd do dotychczasowej pracy i sukcesów.

SEO

Dla lokalnych firm

Pozycjonowanie lokalne, idealne dla lokalnego biznesu - kawiarnia w Poznaniu, serwis samochodowy w Bydgoszczy lub projektant wnętrz w Warszawie.

Pozycjonowanie map

W pakiecie zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej wizytówki na mapach Google i obsługą profilu Google Moja Firma i wszystkiego co z tym związane.

Opinie i budowa marki

Lokalny biznes bazuje na dobrych opiniach i poleceniach. Pomożemy Ci je zdobyć, tak aby Twoja firma cieszyła się zaufaniem.

Analiza konkurencji i ich działań SEO

Pozycjonowanie to przede wszystkim starcie (i wyścig) z konkurencją i bez jej właściwej analizy nie można dostać się na szczyt. Dlatego gruntownie, wspólnie przyjrzymy się działaniom najlepszych w Twoim mieście i Twojej branży.

Opieka nad profilem w Google Moja Firma

Zakładamy i uaktualniamy profil w usłudze Moja Firma w Google, który stanowi istotny czynnik zwłaszcza w pozycjonowaniu lokalnym (np. gdy firma działa w Bydgoszczy lub Krakowie).

Dodawanie nowej treści / porad / artykułów

W zależności od dostępnego budżetu proponujemy i realizujemy dodawanie nowych treści dla Ciebie na pozycjonowaną stronę internetową (np. opisy oferty, produktów, porady, artykuły, zdjęcia, filmy, ciekawostki itp.).

5/5

Pozycjonowanie lokalne w Warszawie i okolicy.

Wrocław

Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu i okolicach.

Poznań

Pozycjonowanie lokalne w Poznaniu i okolicach.

Łódź

Pozycjonowanie lokalne w Łodzi i okolicach.

Pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy i okolicy.

Pozycjonowanie lokalne w Toruniu i okolicy.

Pozycjonowanie lokalne w Gdańsku i Trójmieście.

Kraków

Pozycjonowanie lokalne w Krakowie i okolicach.

astronaut in white suit in grayscale photography
Audyt techniczny witryny
Profesjonalne optymalizacja
NAP i lokalne wzmianki
Mechanizm NAP (Name Adress Phone)
Linki i wzmianki z portali lokalnych
Portale lokalne
Opinie i recenzje
Google, Yelp, Oferteo
5/5

SEO Local Start - tylko dla nowych firm (wspieramy startupy*)

499
zł / msc.
nowe
  • Dla małych firm / freelancerów na start
  • Pozycjonowanie od 5 do 10 fraz kluczowych na długi ogon*
  • Pozycjonowanie lokalne na mapie / opieka nad Google Moja Firma
  • Codzienny pomiar wyników aż do 10 lokalnych fraz kluczowych
  • Audyt techniczny SEO
  • Optymalizacja techniczna strony WWW
  • Optymalizacja treści na stronie WWW
  • Link building (podstawowy)
  • Przejrzyste raportowanie

SEO Local Plus

od 1299
zł / msc.
popularne
  • Pozycjonowanie aż do 20 lokalnych fraz kluczowych
  • Pozycjonowanie lokalne na mapie / opieka nad Google Moja Firma
  • Codzienny pomiar wyników aż do 10 lokalnych fraz kluczowych
  • Audyt techniczny SEO
  • Obsługa Google Search Console
  • Optymalizacja techniczna strony WWW
  • Optymalizacja treści na stronie WWW
  • Link building
  • Katalogowanie typu NAP
  • Tworzenie / publikacja ogłoszeń lokalnych
  • Przejrzyste raportowanie
3/5

SEO Local Maps

od 199
zł / msc.
nowy
  • Założenie profilu Google Moja Firma, przejęcie kontroli
  • Uzupełnienie danych / informacji firmowych
  • Dodanie usług / produktów
  • Dodanie brandingu, logo, zdjęć
  • Uzupełnienie kategorii, udogodnień itp.
  • Aktualizowanie profilu raz w miesiącu (we współpracy z Klientem)
  • Umowa na 1 rok, potem ulega przedłużeniu na czas nieokreślony

SEO Local Maps Pro

od 499
zł / msc.
nowy Premium
  • Założenie profilu Google Moja Firma, przejęcie kontroli
  • Uzupełnienie danych / informacji firmowych
  • Dodanie usług / produktów
  • Dodanie brandingu, logo, zdjęć
  • Uzupełnienie kategorii, udogodnień itp.
  • Aktualizowanie profilu raz w miesiącu (we współpracy z Klientem)
  • Publikacja m.in. 2 wpisów o firmie w miesiącu
  • Szkolenie i pomoc w zdobywaniu pozytywnych opinii*
  • Katalogowanie typu NAP
  • Tworzenie / publikacja ogłoszeń lokalnych
  • Umowa na 1 rok, potem ulega przedłużeniu na czas nieokreślowny

Jakie działania przeprowadzacie podczas kampanii SEO?

Są to zarówno działania związane z optymalizacją techniczną strony WWW oraz optymalizacją treści (tzw. działania on-page), jak też działania niezwiązane bezpośrednio z samą stroną, np. pozyskiwanie linków (link building), tworzenie i publikacja artykułów o firmie na portalach zewnętrznych, optymalizacja lokalizacji na mapie (Google Moja Firma) i wiele innych. Poniżej zamieszczamy ogólny zarys procesu pozycjonowania Państwa strony:

  • Analiza fraz kluczowych, analiza strony WWW Klienta połączona z analizą konkurencji, dobór właściwej strategii SEO
  • Audyt techniczny strony WWW
  • Wdrożenie zmian oraz rozwój treści na stronie Klienta, w tym przygotowanie nowych tekstów, zdjęć, filmów (w konsultacji z Klientem)
  • Optymalizacja treści po wprowadzonych zmianach
  • Podłączenie / konfiguracja odpowiednich narzędzi i usług (np. Google Search Console, Google Analytics, narzędzia SEO)
  • Działania zewnętrzne, pozyskiwanie linków, publikacja treści, dodawanie firmy do portali branżowych i katalogów, wzmiankowanie o firmie
  • Łączenie działań SEO z innymi kanałami (prowadzenie profili Facebook, Instagram, YouTube oraz inne social media, portale branżowe)
  • Analiza wyników, kolejna optymalizacja i działania
  • Wysłanie raportu pozycji fraz na koniec miesiąca

Czy możecie zagwarantować konkretne (np. pierwsze) miejsce w wyszukiwarce Google?

Nie ma takiej możliwości. Algorytm Google nie jest jawny, podlega ścisłej tajemnicy i poza niewielką ilością osób pracujących dla giganta z Mountain View nikt do końca nie wie jak wygląda jego działanie. Co więcej, nieustannie się zmienia i ewoluuje. To co możemy zagwarantować, to fakt, że wykorzystamy wszelkie znane nam środki, które pozytywnie wpływają na ranking strony. Jeżeli jakaś agencja obiecuje lub gwarantuje np. 1. miejsce, z pewnością wprowadza w błąd – chyba że posiada jakieś tajemne konszachty z samym Google’m ;)

Czy dla celów pozycjonowania potrzebne są zmiany na mojej stronie WWW?

Tak. Najczęściej wymagane jest wprowadzanie zmian, a związane to jest głównie z tym, że roboty Google’a oceniają stronę pod kątem jej wykonania, działania i zawartości treści. Na spotkaniu omówimy niezbędne zmiany, które potrzebne są, aby stroną była przyjazna wyszukiwarkom i miała szanse zdobywać wysokie pozycje.

Poniżej znajduje się lista najczęściej wprowadzanych zmian na stronie Klienta:

  • optymalizacja kodu witryny (aspekty techniczne)
  • optymalizacja treści (wyeksponowanie odpowiedniej treści i słów kluczowych, nieznaczne modyfikacje, nie zmieniające zawartości merytorycznej, odpowiednie formatowania)
  • zwiększenie ilości treści (tzw. contentu) – np. dodanie tekstów, grafik, infografik, zdjęć, filmów, opisów produktów i usług, porad, artykułów na firmowym blogu oraz wprowadzanie nowych działów jeżeli zachodzi taka potrzeba

Działania te, w zależności od wymaganej pracy, wprowadzamy odpłatnie lub w ramach umowy pozycjonowania.

Co jest miarą sukcesu, jak monitorujemy wyniki?

To, co uznajemy za sukces zależy od konkretnego projektu, biznesu bądź witryny www oraz potrzeb i celów stawianych przez Klienta. W zależności od potrzeb, nasze działania są monitorowane za pomocą różnych narzędzi analitycznych i oprogramowania do mierzenia pozycji fraz kluczowych. Poniżej znajduje się lista najczęściej zakładanych celów biznesowych związanych z naszymi usługami.

Przykładowe cele:

  • osiągnięcie wysokich pozycji na dane frazy kluczowe
  • zwiększenie ilości wejść na stronę Klienta
  • zwiększenie konwersji (ilości konkretnych działań na stronie, np. wykonania telefonu, wysłania formularza kontaktowego, zakupu produktu, zapisania się do newslettera)

Jak wygląda komunikacja z nami?

Komunikacja może odbywać się telefonicznie, mailowo lub podczas spotkania na żywo. Pozostajemy do dyspozycji na bieżąco w codziennym kontakcie, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku. W szczególności konsultujemy zmiany związane ze strategią kampanii SEO/SEM oraz niespodziewane wydarzenia i problemy (np. atak hakerski na stronę, istotna zmiana w algorytmie wyszukiwarki).