Studio A7 - agencja SEO/SEM/SXO/AI
5/5
Pozycjonowanie lokalne w Gdańsku - Studio A7 (fontanna Neptuna)
Studio A7 - kreatywna agencja SEO/SEM/SXO Agencja kreatywna SEO SEM
>>

Analiza SEO konkurencji

Nie da się wejść na szczyt pozycjonowania stron internetowych bez kompleksowego zrozumienia i analizy konkurencji. Dlatego, aby zapewnić sukces, analizujemy najbardziej skuteczne strategie SEO stosowane przez konkurencję.

Optymalizacja strony WWW

Nasz zespół ekspertów zoptymalizuje Twoją stronę, oceni i ulepszy jej strukturę, linki wewnętrzne, znaczniki HTML, obrazy i zdjęcia, wzbogaci o metatagi, rich snippety, wdroży niezbędne przekierowania 301 - wszystko to zaowocuje doskonale zoptymalizowaną stroną, która zwiększy swoje rankingi!

Wskazówki techniczne dla witryny

Zadbamy o to, aby Twoja strona była technicznie zoptymalizowana pod SEO i UX, bezpieczna, a użytkownicy mogli cieszyć się jej szybkim działaniem. Wykonamy kompleksową analizę struktury, menu/nawigacji, mapy XML i rozmieszczenia elementów.

Pozycjonowanie lokalne (na Google Maps)

Integralną częścią skutecznego pozycjonowania lokalnego jest usługa Google My Business (Google moja firma) - zapewnimy Ci kompleksową konfigurację i obsługę profilu, aby Twoja obecność wśród lokalnych klientów w Gdańsku była jak najmocniejsza.

Content i przydatne, angażujące treści dla SEO

Tworzymy angażujące treści, które pokochają zarówno roboty wyszukiwarek z Google, jak i klienci! Wykreujemy przykuwający uwagę content dla Twojej strony, zapewniając jej wysoką widoczność w rankingu i wywołując reakcję odbiorców.

Link building (pozyskiwanie backlinków)

Wartościowy link building to jeden z najtrudniejszych i najważniejszych elementów   SEO - ważne jest, aby zdobywać cenne linki z renomowanych źródeł, takich jak katalogi biznesowe, lokalne witryny NAP, portale branżowe, artykuły gościnne czy posty na blogu.

Dodawanie wizytówek, profili firmowych oraz tzw. NAPów w Gdańsku

Aby zbudować silną markę w Gdańsku i zaufanie do twojej firmy, tworzymy profile w ważnych katalogach lokalnych oraz na stronach i portalach lokalnych związanych z Gdańskiem / Trójmiastem (zobacz przy okazji czym jest mechanizm NAP). Każdy taki profil zawiera przydatne informacje o Twoich usługach i firmie.

Monitorowanie zmian w algorytmie Google mamy już we krwi

Śledzimy wszystkie aktualizacje związane z SEO i pozycjonowaniem od Google, aby natychmiast dostosować nasze strategie w razie potrzeby - stało się to niemal naszą drugą naturą ze względu na stale zmieniający się krajobraz zmian w algorytmach wyszukiwania giganta z Mountain View.

Pomoc przy starcie z profilami społecznościowymi

Twoja marka musi wyróżniać się w cyfrowej przestrzeni, więc doskonałym uzupełnieniem i elementem nowoczesnej komunikacji w Intrenecie są portale społecznościowe. Jeśli ich jeszcze nie masz pomożemy założyć te najbardziej istotne, jak Youtube, Facebook, Instagram czy Twitter.

Ulepszenia dla UX / UI / SXO

Tworząc stronę internetową, musisz pamiętać o wrażeniach i wygodzie użytkowników, tak, aby korzystało im się przyjemnie z Twojej witryny. Upewnienie się, że łatwość obsługi jest na wysokim poziomie sprawi, że użytkownicy będą zadowoleni, ale wpłynie to także na roboty Google. Poprawa UX/UI lub SXO może znacznie poprawić wartość Twojej strony!

Zmiany, które ulepszą Twoją stronę

Damy Twojej firmie impuls do dalszego rozwoju - wskazując potencjalne możliwości i sugerując zmiany, które pozwolą jej osiągnąć większy sukces! Również po to, aby nie dać się wyprzedzić w pozycjonowaniu. Maksymalizujemy więc każdą szansę którą dostrzegamy sugerując zmiany, tak aby twoja firma znalazła się na szczycie.

Raport SEO z pozycjami fraz

Bądź na bieżąco z pozycjonowaniem swoich fraz i śledź postępy. Co miesiąc otrzymasz na swojego emaila konkretny raport SEO z pozycjami fraz kluczowych (z podziałem na dni dla poszczególnych fraz kluczowych) i bez trudnych do zrozumienia i niepotrzebnych wykresów i innych rozpraszaczy - tylko konkret.

Strony WWW, pozycjonowanie i marketing w sieci
1.

Tworzymy skuteczną strategię

Podczas pierwszej rozmowy - czy to na żywo - czy zdalnie - dowiemy się więcej o Twojej działalności, odkryjemy wspólnie mocne strony, ale też przeanalizujemy Twoją stronę WWW, aby stworzyć najlepszą strategię SEO.

2.

Wybieramy trafne frazy

Wybieramy najlepsze i najbardziej trafne frazy (słowa) kluczowe, które idealnie opisują potrzeby Twoich klientów i pasują do Twojej działalności - dzięki nim odnajdą Cię właściwe osoby.

3.

Wygodnie podpisujemy umowę

Podpiszesz z nami umowę pozycjonowania na Gdańsk szybko i łatwo przez Internet. Wykorzystujemy do tego platformę z podpisem elektronicznym (nie musisz mieć swojego - wystarczy telefon i mail). Wygodnie i oszczędzając czas. Teraz pozostanie już tylko razem dążyć do osiągnięcia sukcesu!

Gdańsk - widok na diabelskie koło / pozycjonowanie lokalne w Gdańsku

SEO Local - Gdańsk

już od 1590
zł. / msc.
nowy
  • Pozycjonowanie aż do 20 lokalnych fraz kluczowych
  • Pozycjonowanie lokalne na mapie / opieka nad Google Moja Firma
  • Codzienny pomiar wyników aż do 10 lokalnych fraz kluczowych
  • Wprowadzanie nowych treści*
  • Audyt techniczny SEO
  • Optymalizacja techniczna strony WWW
  • Optymalizacja treści na stronie WWW
  • Analiza profilu linków
  • Link building (podstawowy)
  • Katalogowanie typu NAP w Gdańsku
  • Zaawansowane raportowanie
Studio A7 - kreatywna agencja SEO/SEM/SXO Agencja kreatywna SEO SEM
>>

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to nieustanny proces podnoszenia rankingu (pozycji) strony w wyszukiwarce Google, aby nasza strona internetowa znalazła się jak najwyżej. Jest ponad 400 czynników (podejrzewa się, że sporo więcej!), które wpływają na to, na którym miejscu znajdzie się strona!

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to pozycjonowanie w konkretnym mieście lub regionie, czyli na przykład w Gdańsku. Obejmuje frazy kluczowe związane z danym miastem, czyli np.: "mechanik gdańsk", "radca prawny gdańsk", "nowe mieszkania gdańsk".

SEO

Termin "pozycjonowanie" obejmuje szeroki zakres znaczeń. Jednak w kontekście SEO jest on zwykle interpretowany jako odnoszący się tylko do tych aspektów, które dotyczą optymalizacji strony internetowej (Search Engine Optimization).

Słowa kluczowe

Mówi się również frazy kluczowe, gdyż najczęściej są to połączenia słów. Słowa kluczowe to określenia, pod jakimi klienci (Internauci) szukają Twoich usług, np. "radca prawny Gdańsk", "dobra pizza włoska w Gdańsku".

Optymalizacja treści

Optymalizacja to ulepszenie i wzbogacenie tekstów oraz innych elementów strony (np. zdjęć czy grafik) tak, aby były przyjemniejsze w odbiorze dla użytkowników, ale też by "polubiły" je roboty Google. 

Google Ads

Google Ads to inaczej kampanie reklam płatnych w Google. Reklamy z Google Ads w postaci stron WWW czy np. produktów pojawiają się na samej górze wyszukiwarki. Są jednak wyraźnie oznaczone jako reklama. W tym modelu jako reklamodawca płacisz Google za każdym razem, gdy użytkownik kliknie taką reklamę.

Link building

Link building to inaczej pozyskiwanie (w założeniu bardzo wartościowych) linków. Najczęściej niezbędna, ale trudna i zaawansowana technika SEO, obejmująca współpracę z różnymi portalami i stronami internetowymi.

Proces pozycjonowania (SEO)
Copywriting
Copywriting

Pozycjonowanie stron w Gdańsku

Zdobądź więcej klientów.

Czy warto pozycjonować w Gdańsku?

Oczywiście. Pozycjonowanie strony internetowej w Gdańsku znacząco zwiększy widoczność Twojej strony i ruch ze strony zainteresowanych użytkowników (i to nieprzypadkowych, bo takich, którzy aktywnie szukają Twoich usług wpisując słowa kluczowe ściśle powiązane z Twoją ofertą). Twój biznes będzie miał okazję dotrzeć do szerszego grona klientów w Gdańsku i zaistnienia Twojej firmy wśród konkurencji na lokalnym rynku.

Na czym polega pozycjonowanie w Gdańsku, jakie działania wykonujemy?

Pozycjonowanie lokalne składa się z wielu elementów, wśród nich najważniejsze fundamenty to:

  • tworzenie dobrej jakości treści (contentu)
  • optymalizacja techniczna SEO
  • rozwój Google Moja Firma (Google Business, miejsca na mapie)
  • pozyskiwanie wartościowych i różnorodnych linków lokalnych, w tym ze źródeł gdańskich (np. portale lokalne, katalogi firmowe z Gdańska, prasa online z Gdańska, artykuły itp.)
  • zwiększanie wiarygodności strony i zaufania do Twojej strony.

Ile kosztuje pozycjonowanie (SEO) w Gdańsku?

Cenniki agencji SEO w Gdańsku są różne. Wg nas poważne potraktowanie projektu i skutecznego pozycjonowanie w Gdańsku, które przyniesie klientów, to inwestycja, która rozpoczyna się od kwoty około 1500-2000 zł brutto miesięcznie. 

Jak długo czeka się na efekty pozycjonowania?

Uniwersalna odpowiedź: to zależy (od ilości konkurencji, trudności fraz, jakości Twojej strony, aktualnych zmian w algorytmie Google itd.)

Ogólnie mówiąc efekty pozycjonowania lokalnego zaczynają zwykle być zauważalne 4-12 tygodni od momentu rozpoczęcia działań. Jednak optymalizacja strony i wybór słów kluczowych czasem potrzebują nawet kilkunastu miesięcy, zanim zobaczy się trwałe efekty. Pozycjonowanie stanowi długotrwały proces, a jego skuteczność uwarunkowana jest przez szeroki wachlarz czynników - wspomniana już trudność słów kluczowych i działania konkurencji, jakość treści na stronie oraz czynniki techniczne, a także zaufanie do Twojej witryny (domeny) oraz linki prowadzące do niej.

Zajrzyj proszę powyżej na sekcję "Ile czasu zajmie nam wypozycjonowanie Twojej strony?"

Czy możecie zagwarantować pierwsze miejsce w Google?

Nie proponujemy nigdy czegoś, czego nie mamy w 100% pod kontrolą. A algorytm Google jest skomplikowany, niejawny i składa się z ponad 400 czynników. Co więcej - jego działanie jest stale dostosowywane.

To co możemy zagwarantować, to to, że nasza strategia pozycjonowania i jej bezwzględne wykonanie, zawsze do tej pory dawały duże efekty i radość na twarzach naszych Klientów.

Czy będziemy zmieniać i ulepszać stronę?

Jeśli chcesz osiągnąć sukces i być na najwyższych miejscach podium, musimy spełniać wysokie wymagania algorytmu Google, który bierze pod uwagę jakość Twojej strony oraz to, czy prezentowana treść jest dla użytkowników przydatna i wartościowa. Aby osiągnąć sukces, musisz i Ty "grać do tej samej bramki".

Może wymagać to sporo zaangażowania zarówno od nas, agencji SEO, jak i Ciebie jako klienta. Do takich zmian należeć mogą np.

  • optymalizacja kodu lub struktury strony internetowej, jej ekspansywności i przyspieszenie czasu ładowania (co może pozytywnie wpłynąć na pozycje w wyszukiwarce),
  • optymalizacja contentu, który jest na stronie
  • tworzenie nowej, wartościowej treści - grafiki, infografiki, opisów produktów i usług
  • dodawanie nowych podstron, sekcji
  • rozwinięcie bloga firmowego

jak również  podobne ważne rzeczy.

Czy wykonujecie tylko pozycjonowanie (SEO) lokalne w Gdańsku?

Naturalnie, jako bogata w doświadczenia i osiągająca efekty w różnych branżach i miastach w Polsce agencja SEO/SEM wykonujemy pozycjonowanie lokalne w różnych miastach, wśród nich te najważniejsze:

a także w mniejszych miejscowościach.

Jak sprawdzę efekty?

  1. Na koniec miesiąca dostaniesz zrozumiały i jasny raport SEO, w którym sprawdzisz pozycję Twoich fraz kluczowych z każdego dnia.
  2. Otrzymasz też dostęp (jeśli chcesz) do systemu, który na bieżąco pokazuje to jak wysoko w Google się znajdujesz, czyli aktualne pozycje Twoich fraz kluczowych.

Korzystamy z niezależnego i uznanego na rynku oprogramowania do monitoringu pozycji.

Jak wygląda kontakt z nami?

Możesz się z nami łatwo i wygodnie komunikować - telefonicznie lub mailowo.

Nowa strona WWW

Nie masz jeszcze strony WWW?  A może jest stara i nie robi już wrażenia na klientach? Zaprojektujmy razem nowoczesną i wygodną stronę, która pozwoli Ci sprzedawać więcej.

Social media

Prowadzenie social media jest świetnym sposobem na budowanie zaangażowania i zaufania wśród Twoich klientów.

Reklama Google Ads

Jeśli pozycjonowanie i SEO to skuteczny marketing, to kampania Google Ads jest marketingiem na sterydach! Rozwiązanie dla najbardziej niecierpliwych i żądnych efektów Klientów!

Dead link – czyli martwy link, który po kliknięciu nie prowadzi do żadnej strony. Może być spowodowany błędnym wpisaniem adresu strony internetowej lub jej usunięciem

Hreflang – atrybut służący do wskazywania wyszukiwarce i robotom Google w jakich językach kodowana jest strona internetowa lub jej podstrona. Przykład zastosowania atryb