TOP W GOOGLE bez zbędnego czekania!
Oddaj reklamę swojej firmy w ręce profesjonalistów - mamy status Partnera Google. Oferujemy prowadzenie i starannie dopracowaną obsługę oraz optymalizację kampanii Google Ads (dawne Adwords) w całym kraju. Bezpośrednio współpracujemy z Zespołem Google dla Agencji, co pozwala nam na ciągłe doskonalenie reklamy oraz stosowanie oficjalnych zaleceń i zdobywanie nowych certyfikatów przeznaczonych dla partnerów Google.
Podstawowa i najpopularniejsza kampania Google Ads w wyszukiwarce Google. Niech Twoja firma pojawi się na samej górze wyników pod daną frazą kluczową! (nasz specjalista posiada odpowiedni certyfikat Google Ads z sieci wystukiwania).
Chcesz wykorzystać potencjał największej platformy wideo na świecie? Reklamy dopasowane do zainteresowań Twojego potencjalnego klienta pojawią się tuż przed filmem. To rosnąca i dla wielu branż bardzo ciekawa i skuteczna forma reklamy,
Idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych i platform e-commerce – Twoje produkty wraz ze zdjęciem i podstawowym opisem pojawią się po wpisaniu nazwy produktu! Must have rozwijającego się sklepu internetowego.
Reklamy Google Ads pozwalają na pozyskanie konsumentów zarówno przy niższym jak i wyższym budżecie – Klient sam decyduje jak wiele środków chciałby przeznaczyć na daną kampanię (oczywiście kwota ta nie może być zbyt niska, gdyż wpłynęłoby to negatywnie na skuteczność kampanii). Chętnie Ci doradzimy, jaki budżet warto rozważyć w Twojej branży i specyfice działalności, opierając się na zestawach danych Google i naszym doświadczeniu. Zrobimy też bezpłatny i niezależny audyt SEO, jeśli jesteś również zainteresowany aktywnym i skutecznym pozycjonowaniem.
Profesjonalne przygotowane kampanie reklamowe Google Ads (dawne Google Adwords) potrafią być niezwykle efektywne, a ich praktyczną korzyścią jest niemal natychmiastowa widoczność u potencjalnych Klientów w sieci (reklama pojawia się w około 24 h od momentu przygotowania kampanii reklamowej).
Wykonanych stron internetowych
Pomysłów na kampanie
USD w kampaniach Google Ads na kwartał
Z uwagi na to, że obsługa Google Ads wymaga nieustannej konfiguracji i optymalizacji oraz aktualizacji zarówno treści reklamy, jak i elementów oraz wskaźników z grupy reklam (takich jak np. nowe frazy kluczowe, wykluczenia słów, zmiany stawek) oraz dużego doświadczenia i znajomości dostępnych narzędzi i możliwości oferowanych przez system dobrze jest powierzyć ją zaufanej firmie, która ma bezpośredni kontakt z działem Adsów w Google.
Za pomocą narzędzi Google, w tym Planera słów kluczowych, dobieramy odpowiednie wyrażenia, które są najbardziej dopasowane do branży Klienta i posiadają największą ilość wyszukiwań.
Tworzymy kampanię Google Ads (Adwords) i odpowiednio ją konfigurujemy, niezależnie czy jest to klasyczna kampania w sieci wyszukiwania, czy na przykład kampania produktowa.
Tworzymy kilka wariantów reklam, dbając o skuteczny przekaz reklamowy. Wykorzystujemy także nowinki wprowadzone przez Google, takie jak ulepszone teksty reklam.
Skuteczność fraz kluczowych opiera się na właściwym dopasowaniu fraz, tak aby wybierać tylko te, które są istotne i efektywne dla naszego Klienta. Pozwala to chronić budżet reklamowy.
Wybrane do kampanii Google Ads frazy (słowa) kluczowe odpowiednio grupujemy, podobnie jak kampanie, tworząc przejrzystą i funkcjonalną strukturę na koncie z kampanią.
Aby stworzyć skuteczną i wyróżniającą się reklamę, korzystamy z dodatkowych możliwości – rozszerzeń, w tym połączeń telefonicznych, linków do podstron, objaśnień, opisów i podobnych.
Ważnym aspektem jest wykluczenie tych słów kluczowych, które nie przyniosą konwersji lub osiągnięcia celów kampanii, a niepotrzebnie zużywają środki z budżetu reklamowego.
Skuteczna kampania Google Ads to regularny monitoring, tak aby wyciągać wnioski i wprowadzać ulepszenia dla reklam i redukować niepotrzebne koszty kampanii.
Wspólnie z Klientem analizujemy uzyskane wyniki (np. w połączeniu z Google Analytics) tak aby dążyć do zwiększania efektów. Gdy trzeba, wprowadzamy kolejne ulepszenia i rozszerzenia kampanii.
Profesjonalna obsługa kampanii Google Ads.
Raport może być elastyczny i zawierać te informacje, które interesują Klienta. Dobrym pomysłem jest z jednej strony raport z samej kampanii Google Ads, a z drugiej - dane o użytkownikach z Google Analytics. Poniżej najważniejsze dane:
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty Studia A7 i umówienia się na spotkanie na żywo lub za pomocą zdalnej konferencji. Podczas spotkania omówimy Państwa potrzeby i zaproponujemy odpowiednią strategię.