Sieć wyszukiwania

Podstawowa i najpopularniejsza kampania Google Ads w wyszukiwarce Google. Niech Twoja firma pojawi się na samej górze wyników pod daną fazą kluczową!

YouTube (wideo)

Chcesz wykorzystać potencjał największej platformy wideo na świecie? Dopasowane do zainteresowań Twojego potencjalnego klienta pojawią się tuż przed filmem.

Kampania produktowa (sklep)

Idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych i platform e-commerce – Twoje produkty wraz ze zdjęciem i podstawowym opisem pojawią się po wpisaniu nazwy produktu!

1000+

Pomysłów

300+

Stron WWW

12+

lat na rynku marketingu

Analiza fraz kluczowych

Za pomocą narzędzi Google, w tym Planera słów kluczowych dobieramy odpowiednie wyrażenia, które są najbardziej dopasowane do branży klienta i posiadają największą ilość wyszukiwań.

Tworzenie kampanii

Tworzymy kampanię Google Ads (Adwords) i odpowiednio ją konfigurujemy, niezależnie czy jest to klasyczna kampania w sieci wyszukiwania, czy na przykład kampania produktowa.

Tworzenie skutecznych reklam

Tworzymy kilka wariantów reklam, dbając o skuteczny przekaz reklamowy. Wykorzystujemy także nowinki wprowadzone przez Google, takie jak ulepszone teksty reklam.

Dopasowanie fraz

Skuteczność fraz kluczowych opiera się na właściwym dopasowaniu fraz, tak aby wybierać tylko te, które są istotne i efektywne dla naszego Klienta. Pozwala to chronić budżet reklamowy.

Grupy słów kluczowych

Wybrane do kampanii Google Ads frazy (słowa) kluczowe odpowiednio grupujemy, podobnie jak kampanie, tworząc przejrzystą i funkcjonalną strukturę na koncie z kampanią.

Rozszerzenia reklam

Aby stworzyć skuteczną i wyróżniającą się reklamę, korzystamy z dodatkowych możliwości – rozszerzeń, w tym. połączeń telefonicznych, linków do podstron, objaśnień, opisów i podobnych.

Wykluczenia fraz

Ważnym aspektem jest wykluczenie tych słów kluczowych, które nie przyniosą konwersji lub osiągnięcia celów kampanii, a niepotrzebnie zużywają środki z budżetu reklamowego.

Optymalizacja działań

Skuteczna kampania Google Ads to regularny monitoring, tak aby wyciągać wnioski i wprowadzać ulepszenia dla reklam i redukować niepotrzebne koszty kampanii.

Analiza wyników

Wspólnie z klientem analizujemy uzyskane wyniki (np. w połączeniu z Google Analytics) tak aby dążyć do zwiększania efektów.  Gdy trzeba, wprowadzamy kolejne ulepszenia i rozszerzenia kampanii. 

5/5

Kampania Google Ads Standard

499
/ msc.
  • Budżet na kliknięcia: wg ustaleń, niemal dowolny
  • Analiza i wybór efektywnych fraz kluczowych
  • Dodanie dopasowań i wykluczeń fraz
  • Optymalizacja stawek
  • Przygotowanie i konfiguracja kampanii
  • Przygotowanie tekstów reklamowych
  • Konfiguracja rozszerzeń reklam
  • Ustalenie celów kampanii
  • Regularna optymalizacja
  • Wdrażanie zaleceń Google
  • Raport wyświetleń, kliknięć i odwiedzin
  • Czas pracy specjalisty: min. 3h / mies.

Kampania Google Ads Premium

999
/ msc.
  • Budżet na kliknięcia: wg ustaleń, niemal dowolny
  • Analiza i wybór efektywnych fraz kluczowych
  • Dodanie dopasowań i wykluczeń fraz
  • Optymalizacja stawek
  • Przygotowanie i konfiguracja kampanii
  • Przygotowanie tekstów reklamowych
  • Konfiguracja rozszerzeń reklam
  • Ustalenie celów kampanii
  • Regularna optymalizacja
  • Wdrażanie zaleceń Google
  • Raport wyświetleń, kliknięć i odwiedzin
  • Czas pracy specjalisty: min. 3h / mies.
  • Bardziej zaawansowane raporty wg potrzeby i ustaleń
  • Pomoc we wdrażaniu zaleceń dotyczących jakości strony WWW
  • Optymalizacja konwersji
  • Kampanie produktowe
  • Kampanie wideo / YouTube
  • Remarketing dynamiczny w kampanii
  • Czas pracy specjalisty: min 7h / mies.