507 392 548 lub 531 111 181 kontakt@studioa7.pl

Pozycjonowanie Bydgoszcz / Toruń / Gdańsk

SEO i pozycjonowanie stron WWW

Co wyróżnia Studio A7?

Agencja SEO i specjaliści z kontaktem na żywo

Masz z nami kontakt na żywo

Często słyszmy od naszych Klientów, że poprzednia duża, „renomowana” firma  SEO traktowała ich „hurtowo”. Nikt się nimi nie interesował, firma nie miała czasu na rozmowę. Chyba, że dopiero, gdy sprawy szły tak źle, że następowała nagłe „ożywienie” i nerwowe działania, które jak można przewidzieć, niewiele już dawały.

U nas jest inaczej. W przeciwieństwie do korporacji i dużych firm, które idą na ilość, nie jesteś traktowany jak cyferka w Excelu menedżera, który dba przede wszystkim o to, by umowa była przedłużana, a klient płacił terminowo fakury. My mamy dla Ciebie czas, żeby porozmawiać o tym co dla Ciebie ważne. Widzimy Twój biznes, Twoje cele i wiemy, że dążymy do wspólnego sukcesu. Razem.

Pozycjonowanie stron (SEO) - efekty

Efekty pozycjonowania, nie obietnice

Osiągamy efekty, bo jesteśmy skupieni na efekcie. W przeciwieństwie do dużych firm konkurencyjnych, nie zatrudniamy kilku specjalistów i za to kilkudziesięciu (tele)marketerów, obiecujących niesamowite korzyści po podpisaniu umowy. U nas proporcje są inne. Podstawę stanowią specjaliści, osoby ambitne i posiadające ogromną, praktyczną wiedzę. Marketing robimy dzięki naszym umiejętnościom.

Jesteśmy w branży SEO i SEM od lat, pracowaliśmy i pracujemy z łatwymi i trudnymi kampaniami, osiągnęliśmy znaczące sukcesy, nauczyliśmy się, co działa, a co nie. Śledzimy zmiany w algorytmach Google na co dzień, na bieżąco. Znamy mity SEO i powiemy Ci wprost co warto zrobić, co jest opcjonalne, a co będzie stratą czasu. Wszystko po to, abyś Ty, jako nasz klient miał dostęp do najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych metod w pozycjonowaniu. 

Mierzenie efektów SEO i pomiar fraz

Pomiary pozycji fraz niezależna aplikacją

Jesteśmy transparetni. Pomiary wyników wykonujemy za pomocą zewnetrznych, niezależnych aplikacji, a nie swojego autorskiego oprogramowania, którego źródła danych są bliżej nieokreślone i efektownych paneli, które prezentują jeszcze efektowniejsze wykresy, jednakże oprócz wykresów brakuje Tobie… efektów.

Naszym wspólnym celem jest, żeby Twoja witryna była na jak najwyższej pozycji w Google, a na stronę wchodziło coraz więcej klientów. Czy ważniejszy jest dla Ciebie piekny wykres z parametrami bez znaczenia, czy to, że czujesz jak z Twojej strony kontaktuje się coraz więcej nowyc klientów? A jeśli nie jesteś jeszcze przekonany, odeziwj się do nas i zadaj pytania.  Zobacz co zrobilismy do tej pory – damy Ci wgląd do dotychczasowej pracy i sukcesów.

Wybierz idealny pakiet SEO dla Ciebie!

Wyceń bezpłatnie

Pozycjonowanie stron (SEO) 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

7 + 12 =

Pozycjonowanie stron WWW (pozycjonowanie lokalne) - Bydgoszcz

Wyślij nam adres swojej strony, frazy (słowa) kluczowe które Cię interesują oraz dane do kontaktu, aby szybko otrzymać bezpłatną ofertę!

Kompleksowe pozycjonowanie stron WWW

Wierzymy, że tylko szerokie, przemyślane działania w internecie, w tym pozycjonowanie stron WWW oparte na łączeniu sprawdzonych i nowoczesnych metod, a także branie pod uwagę trendów w niesłychanie dynamicznie zmieniającym się świecie technologii przełożą się na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce i jednocześnie budowę ruchu i większego zaufania do firmy.

Studio A7 prowadzi zarówno pozycjonowanie lokalne stron WWW i sklepów dla firm z Bydgoszczy i Torunia oraz na tzw. długi ogon (long-tail), albo też pozycjonowanie ogólne (na frazy ogólne) – jeżeli ich trudność daje szanse i realne możliwości osiągnięcia pożądanych efektów przy racjonalnych nakładach na inwestycje.

Nasze kampanie pozycjonownia stron internetowych w Google nie skupiają się tylko na klasycznych metodach optymalizacji (SEO, Search Engine Optimization) i tzw. link buildingu (linkowania), ale we współpracy z klientem tworzymy kompleksowe działania marketingu w internecie zwane SEM (Search Engine Marketing). To często (w zależności od branży pozycjonowanej firmy) kompleksowe podejście uwzględniające tworzenie wartościowych dla użytkowników treści i przedstawienie produktów w ciekawy i angażujący sposób. Wymaga współdziałania z Klientem, ale dzięki temu efekty mogą bardzo pozytywnie zaskoczyć.

%

Zaangażowanie w SEO

%

Doświadczenie

%

Praca nad całą witryną

Pozycjonowanie lokalne stron WWW

Nowoczesne SEO - pozycjonowanie stron mobilnych w Bydgoszczy

W skład pozycjonowania lokalnego stron internetowych w Bydgoszczy (lub innych miastach, takich jak np. Toruń, Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław itd.) wchodzą między innymi następujące działania:

 

  • analiza i wybór właściwych (często wyszukiwanych) fraz lokalnych
  • optymalizacja treści strony WWW oraz optymalizacja techniczna
  • stosowanie mechanizmu NAP (Name / Adress / Phone) rekomendowane przez Google
  • opieka nad wizytówką firmowa i miejscem na mapie w Google Moja Firma
  • opinie i recenzje o firmie zarówno na Google, Facebboku jak i portalach lokalnych
  • wizytówki i profile lokalne (np. YELP, PKT, a dla firm z Bydgoszczy na portalach bydgoskich lub firm z Torunia na portalach toruńskich)
  • wpisy, profile i artykuły w portalach lokalnych (np. bydgoskich dla Bydgoszczy)
  • ogłoszenia lokalne i na znanych portalach (darmowe i płatne), np. OLX, Favore
  • profile / wpisy na portalach dla firm (w danym mieście), np. Firmy.net, Cylex
  • katalogi oraz serwisy branżowe powiązane tematycznie z pozycjonowaną stroną
  • linki ze stron z wysokim autorytetem (jeśli jest to możliwe – z portali lokalnych)
  • okazjonalnie wpisy na stronach społecznościowych, grupach lokalnych na  Facebooku lub publikowanie zdjęć czy wideo na YouTube ii Instagramie

Z czego składa się skuteczne SEO / pozycjonowanie?

Klasyczne Pozycjonowanie (SEO)

Działamy w sposób zorganizowany, stawiamy na jakość. W tym wariancie prowadzimy ręczne, zróżnicowane działania, łączące metody SEO z pozostałymi działania marketingowym, które wzmocnią rozpoznawalność firmy naszego klienta w sieci.

Do tych tradycyjnych działań pozycjonerskich należą:

Optymalizacja witryny WWW

  • audyt strony WWW pod kątem optymalizacji
  • optymalizacja witryny klienta pod względem treści
  • optymalizacja techniczna (po audycie technicznym SEO)
  • wykorzystanie klasycznych metod technicznej optymalizacji e-sklepów

Tworzenie treści (contentu)

  • tworzenie artykułów i notek prasowych
  • tworzenie porad i działów z przydatną treścią na stronie WWW klienta
  • prowadzenie bloga firmowego

Klasyczny link building

  • zaufane, znane katalogi
  • serwisy tematyczne, portale branżowe
  • ogłoszenia darmowe i płatne
  • profile społecznościowe i tematyczne
  • blogi, wideoblogi i komentarze
  • tworzenie stron zapleczowych i publikacja artykułów

Nowoczesne pozycjonowanie / SEM + content marketing

Do działań bardziej nowoczesnych, łączącym nie tylko pozycjonowanie, ale i różne elementy e-marketingu i content marketingu – związanych np. z zarządzaniem PR (Public Relations) i promocją marki oraz budowania sillnego zaufania w internecie dla marki lub firmy należą:

  • tworzenie wartościowego contentu (artykuły tematyczne, filmy, grafiki, infografiki, prezentacje multimedialne, wywiady)
  • publikacje artykułów tematycznych, branżowych oraz sponsorowanych (jako dodatowy element kampanii w porozumieniu z klientem)
  • prowadzenie kampanii zwiększające rozpoznawalność marki (blogi, vblogi / filmy, komentarze, fora tematyczne)
  • działania w sieciach społecznościowych (social marketing) – Facebook, Instagram, Twitter, Google+ itd – w zależności od rodzaju działalności i rzeczy, którymi może „pochwalić się” nasz Klient
  • zbieranie i rozwijanie autentycznych opinii i recenzji od klientów firmy
  • współpraca z portalami branżowymi, ekspertami i popularnymi bloggerami (vloggerami), w zależności od branży i możliwości klienta
  • marketing wirusowy (viral marketing)
  • inicjowanie publikacji komentarzy i opinii
  • inteligetny marketing na forach internetowych, inicjowanie dyskusji

A jak wyglądają efekty pozycjowania w praktyce?

Przykładowe frazy lokalne (Bydgoszcz)

Pozycjonowanie lokalne - Bydgoszcz

Przykładowe frazy lokalne (Bydgoszcz)

Pozycjonowanie lokalne - Bydgoszcz

Przykładowe frazy lokalne (Gdańsk)

Pozycjonowanie lokalne - Gdańsk

Przykładowa frazy ogólnopolskie

Pozycjonowanie / SEO - fraza ogólna

Różnica między duża, typową agencją SEO a Studio A7

Czym różnimy się od dużej korporacji, która zatrudnia setki osób?

Skutecznośc działań w pozycjonowaniu

 

Duża agencja SEO (częste praktyki)

Studio A7 (nasze podejście)

Sposób pozyskania klientaMasowy telemarketing i kampanie mailowe poprzez wysyłanie ogromnych ilości ofert na pozycjonowanie do klientów z bazy, niezależnie od branży lub zainteresowania potencjalnych klientów. Kolejne źródło to wysoka pozycja w wyszukiwarce oraz reklamy płatne Google Ads.Klienci z tzw. polecenia, klienci którzy korzystali z innych naszych usług oraz klienci z wyników organicznych (nie tylko na  oblegane frazy, ale też na frazy długiego ogona, czyli szukający bardziej szczegółówej oferty i fraz)
Analiza fraz (słów) kluczowychAnaliza zwykle opiera się na szybkim uruchomieniu skryptu do robienia audytu jednym z powszechnych narzędzi + użycie szablonu – analizy takie są wysyłane masowo do setek, a nawet tysięcy klientów. Opierają się często na frazach na których klient już znajduje się na wysokich pozycjach, aby zaoszczędzić pracy w przypadku ewentualnego podpisywania umowy.

Zbieramy dokładne informacje od klienta (często jest to spotkanie na żywo). Posiadamy mniej klientów, ale za lepiej poznajemy ich działalność i ofertę. Wykonujemy dzieki temu mającą więcej sensu i przemyślaną analizę fraz kluczowych. Bierzemy pod uwagę sugestie klienta dotycząca sprzedaży produktów i usług na których mu zależy.

Analizę wykonujemy indywidualnie pod klienta i z uwzględnieniem dużeg doświadczenia w kwestii czynników rankingowych, które potencjalnie mogą mieć istotny wpływ na szybki suckes (zasada 80/20) – analiza nie jest darmowa, ale jeśli klient zdecyduje się na współpracę – odliczamy jej koszt od wartości umowy. Gdy nie zdecyduje się na współpracę, jest to wartościowe źródło informacji, które może wykorzystać przy współpracy z dowolną agencją SEO.

Dobór fraz kluczowychSłowa (frazy kluczowe) dobierane są często przypadkowa lub jako łatwe do wypozycjonowania (nie mają konkurencji) – dzięki temu agencja może zacząć szybko zarabiać, ale mało konkurencyjne frazy nie przynoszą klientowi ruchuWybieramy frazy, które rzeczywiście mają potencjał i mogą przynieść realne zyski Klientowi,  nawet jeśli są to frazy trudne i konkurencyjne. Mówimy wprost o kosztach (który powinienem być sensowną iwnestycją), koncentrujemy się na wynikach,.
Audyt techniczny SEOTu również najczęściej tzw. audyt techniczny wykonywany jest poprzez jednorazowe uruchomienie programu, które wskaże podstawowe elementy wymagające poprawy. W zależności od jakości oprogramowania, wiele istotnych czynników jest pomijanych.Audyt techniczny SEO wykonywany jest przez doświadczonego specjalistę i pozycjonera, wspomaganego przez kilka różnych programów. Obejmuje również badanie struktury strony i ważnych czynników branych pod uwagę przez roboty Google, takich jak np. poprawność wersji mobilnej / responsywnej RWD, jakość kodu HTML, JS, PHP, szybkość wczytywania się i wydajność strony, optymalizację tagów / znaczników (np. title, description, h1, h2, h3, ul, a, img itp) – jednym słowem badamy wiele czynników mających realny wpływ na działanie i widoczność strony.
Audyt treści i budowa contentu Często całkowicie pomijany w myśl zasady, że kwestia treści należy wyłącznie do kompetencji klienta. Niektóre duże agencje SEO sugerują regularne dodawanie 1-2 artykułów na stronę na potrzeby SEO (jednak bez głębszej strategii).Analizujemy witrynę WWW, ale także branżę i możliwości klienta i proponujemy strategię dodawania przydatnych treści na stronę, nie tylko dla wyszukiwarek, ale i użytkowników – może to być blog firmowy, ale także sekcja z poradami, mini baza wiedzy, dokładniejsze opisywanie produktów i usług – zawsze podejmujemy decyzję wspólnie z Klientem i nie idziemy najłatwiejszą drogą.
Link BuildingTo jeden z najważniejszych czynników wpływających na rankingi. Niestety, z uwagi na trudność w jego realizacji, duże agencje SEO potrafią w praktyce niemal nie wykonywać działań w tym zakresie (np. dodawać 1-2 linki miesięcznie do własnych katalogów). Jeszcze innych grzechem jest pozyskiwanie linków z mało wartościowych źródeł, a nawet stosowanie technik Black Hat SEO, które mogą poważnie zaszkodzić witrynie klientaStudio A7 nie tylko bardzo poważnie podchodzi do kwestii link buildingu, ale także pozyskujemy ręcznie (wykonują to nasi specjaliści) z wartościowych źródeł, w tym np. serwisy branżowe, katalogi firmowe z dużym autorytetem, portale lokalne (typu NAP), artykuły tematyczne, serwisy ogłoszeniowe o dobrej reputacji, profile społecznościowe, notki prasowe, własne zadbane witryny zapleczowe i wiele innych. Dostosowujemy rodzaj linków do działalności Klienta zamiast używać tych samych schematów dla każdego klienta, co pozwoliło na osiągnięcie licznych sukcesów do tej pory.

(Wkrótce więcej porównań)

Cennik usług SEO, czyli jak rozliczamy się za pozycjonowanie?

Ile kosztuje pozycjonowanie dla fraz lokalnych dla Bydgoszczy lub fraz ogólnych ?

Rozliczanie mieszane (abonament + efekt)

Maszyna SEO - Studio A7

W pozycjonowaniu istotną rolę odgrywa właściwe mierzenie wyników (np. pozycji fraz kluczowych)

Ile kosztuje pozycjonowanie / SEO

To bardzo częste pytanie, które pojawia się wśród naszych klientów, zwłaszcza dopiero rozpoczynających działalność lub wchodzących w świat e-marketingu i pozycjonowania. Oczywiście jak w przypadku każdej profesjonalnej i specjalistycznej uslugi nie da się podać jednej ceny dla działań pozycjonerskich. Zależy ona bowiem od wielu czynników, w tym trudności wybranych fraz,  branży klienta i jakości samej pozycjonowanej strony. Przygotowaliśmy więc dwa podstawowe warianty rozliczeń,

W przypadku pierwszego z nich, za pozycjonowanie (SEO) nie ustalamy sztywnego cennika z płaskimi stawkami. Stosujemy nowoczesny, dostosowany do realiów rynku model rozliczeń oparty na stosunkowo niskim abonamencie, wynoszącym już od 299 zł oraz ustalonej z Klientem premii za uzyskane wyniki.

Część abonamentowa przeznaczona jest na pokrycie konkretnych kosztów pozycjonowania oraz gwarancję określonej ilości godzin pracy specjalisty od SEO/SEM. Premia zaś jest wynagrodzeniem za uzyskane wyniki i uzależniona jest ściśle od pozycji frazy kluczowej, a więc sukcesu naszej pracy.

Taka forma rozliczania się działa z korzyścią dla obu stron. W zdecydowany sposób motywuje Studio A7 do osiągania wysokich wyników, klient zaś realnie odczuwa efekty, za które płaci. Oczywiście podczas zawierania umowy wszystkie ew. koszty są znane klientowi i może łatwo określić ile będzie zobowiązany zapłacić. Dzięki analizom fraz kluczowych jest także w stanie oszacować potencjalny ruch na stronie i zastanowić się jaki uzyska zwrot z inwestycji w działania SEO / SEM.

Cennik pozycjonowania – orientacyjne ceny za efekt

Miesięczna ilość wyszukiwań frazy kluczowej (wg narzędzia Google)Cena za pozycje poza pierwszą dziesiątkąCena za pozycje 7-10Cena za pozycje 4-6Cena za pozycje 1-3
0-1000 złod 39 złod 49 złod 79 zł
101-3000 złod 49 złod 49 złod 89 zł
301-5000 złod 59 złod 59 złod 99 zł
501-10000 złod 79 złod 89 złod 129 zł
1001-20000 złod 99 złod 129 złod 179 zł
2001 – 30000 złod 129 złod 179 złod 199 zł
>30000 złustalane indywidualnieustalane indywidualnieustalane indywidualnie

Rozliczanie abonamentowe

Rozliczanie abonementowe za SEO / pozycjonowanie oznacza stałą, miesięczną opłatę ze strony Klienta, a jej wysokość determinuje zakres pracy naszych specjalistów. Tutaj koszty są stałe i ta forma rozliczanie również ma swoje zalety. Polecana jest dla firm o określonym, sztywno ustalonym budżecie, a także w przypadkach, gdy celem pozycjonowania jest ogólny wzrost widzialności strony WWW lub też pozycjonowanie na różne frazy z tzw. długiego ogona (long tail). W tym wypadku nie ma rozliczania za konkretny efekt, jednak nasza agencja stara się włożyć możliwie dużo pracy i efektów w zakresie określonego budżetu, a więc zadbać o te działania, które mogą mieć największy wpływ na zwiększenie widoczności. Przygotowaliśmy atrakcyjne pakiety dla klientów chcących rozliczać się w ten sposób. 

Korzyści z naszej pracy dla Ciebie

Jaką pracę nad SEO wykonujemy w ramach abonamentu?

Działania pozycjonerskie, które wykonują nasi specjaliści

Analiza konkurencji i ich działań SEO

Pozycjonowanie to przede wszystkim starcie z konkurencję  i bez jej właściwej analizy nie można dostać się na szczyt. Dlatego gruntownie przyglądamy się działaniom najlepszych.

Optymalizacja zawartości strony WWW

Wykonujemy regularne audyty strony, optymalizujemy treść, linkowanie wewnętrzne, tagi HTML (np. h1, h2, ul, li, a, img, strong, u), metatagi (title, description) itp.

Dodawanie wizytówek i profili firmowych

W ramach pozycjonowania zakładamy profile firmowe w wartościowych katalogach firm oraz serwisach branżowych zawierających dane pozycjonowanej firmy i opis jej oferty.

Analiza korzystania z witryny przez użytkownika (UI/UX)

Pracujemy nad UX, gdyż  wygoda korzystania ze strony internetowej jest również ważnym aspektem jej kondycji, istotnym dla użytkownika i silników wyszukiwarki.

Opieka nad profilem w Google (firma na mapie)

Zakładamy i uaktualniamy profil w usłudze Moja Firma w Google, który stanowi istotny czynnik zwłaszcza w pozycjonowaniu lokalnym (np. gdy firma działa w Bydgoszczy lub Krakowie).

Wskazówki techniczne dla witryny

Analizujemy i zalecamy (lub wdrażamy) odpowiednie poprawki strony internetowej dotyczące: struktury, menu, mapy XML, czasu ładowania, rozmieszczenia elementów, adresów URL itp.

Zakładanie profili w sieciach społecznościowych

Pozycjonując, sukcesywnie zakładać będziemy także profile społecznościowe oraz  dodawać treści w minimalnym zakresie (jeśli chcesz więcej, zajrzyj na naszą ofertę social marketingu).
U

Monitoring zmian algorytmów w Google

SEO i pozycjonowanie zmienia się każdego dnia, gdyż Google nieustannie zmienia algorytm. Trzymamy rękę na pulsie i na bieżąco obserwujemy wszelkie zmiany algorytmu.

h

Dodawanie nowej treści / porad / artykułów

W zależności od dostępnego budżetu proponujemy i realizujemy dodawanie nowych treści na stronę (opisy oferty, produktów, porady, artykuły, zdjęcia, filmy itp.)

Link building (zewnętrzne linki z róźnych źródeł)

Bardzo ważną cześcią SEO i pozycjonowania jest zdobywania wartościowych linków z innych witryn, takich jak katalogi, serwisy lokalne, portale branżowe, artykuły, blogi, fora i podobne.

N

Sugerowanie, co można zmienić i poprawić

Sugerowanie zmian, które wpływają na poprawę widoczności i wskazówki, jak można je wdrożyć. W szczególności doradzamy, które zmiany stosunkowo łatwo wprowadzać (bez nadmiernych kosztów), tzw. long hanging frut

Analiza widoczności i ruchu (podstawowa)

Co miesiąc wysyłamy raporty z monitorowania istotnych, wcześniej ustalonych słów kluczowych (raporty SEO z pozycji fraz kluczowych) oraz zmian w ilości ruchu (odwiedzin witryny  WWW).

Co jeszcze, oprócz SEO, możemy zaproponować?

Pozycjonowanie i reklama będą najbardziej skuteczne wraz z innymi elementami reklamy internetowej

Nowoczesne i responsywne strony WWW

Nowoczesna i dobrze zaprojektowana strona internetowa to podstawa obecności w sieci i fundament dla dalszych działań. Zadbamy, aby była wygodna, przejrzysta i atrakcyjna wizualnie!

Fotografia i filmowanie na potrzeby strony WWW

Dobre zdjęcia i filmy to nie tylko atrakcyjna strona WWW, ale i bardzo ważny element wpływania na decyzję Klienta, który, czego nie sa się ukryć, w dzisiejszym świecie „kupuje oczami”.

Kampanie na Facebooku i innych profilach

Obok strony WWW kolejny niemal wręcz niezbędnym elementem jest obecność na Facebooku i istotnych portalach społecznościowych, takich jak Intsgram, Twtter, Pinterest, Google+ itd.

Profesjonalny hosting (serwery) i domeny

Tworzenie strony WWW, pozycjonowanie czy kampania Adwords nie zadziała optymalnie bez stabilnego i szybkiego hostingu, który zapewni ciągłe działanie i szybkie wczytywanie się witryny

Kreatywny copywriting i tworzenia treści

Warto zadbać o dobre treści, opisy, artykuły – obok elementów wizualnych to za ich pomocą komunikujemy się z naszymi Klientami i możemy pokazać się od profesjonalnej strony

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads (dawne Adwords) to z jednej strony natychmiastowe dotarcie do klientów, a z drugiej świetne uzupełnienie dla SEO. Nawet będąc wypozycjonowanym warto zwiększyć swoją rozpoznawalność.

Jak rozpocząć współpracę za zakresu pozycjonowania?

1

Omawiamy potrzeby klienta

Na spotkaniu lub specjalnie przygotowanej zdalnej konferencji (w przypadku gdy klient znajduje się w innym mieście lub nie ma czasu na spotkanie na żywo) zadajemy wszystkie istotne pytania dotyczące działalności klienta oraz jego celów i strategii, którą realizuje.Doradzamy wybór najlepszych rozwiązań, które wypracowaliśmy w trakcie wieloletniej współpracy z klientami.

2

Wybieramy właściwe frazy kluczowe

Jedną z najważniejszych rzeczy podczas kampanii pozycjonowania jest analizawybór odpowiednich fraz (słów) kluczowych do SEO, które przełożą się na pozyskanych klientów. Ważne jest, aby wybrać takie frazy kluczowe, które będą generować odpowiednio duży ruch, a jednocześnie będą generować relatywnie niskie koszty i przełożą się na znakomity zwrot z inwestycji.

3

podpisujemy umowę na pozycjonowanie

Następnie podpisujemy umowę, które określa jakie frazy będą objęte optymalizacją i pozycjonowaniem (SEO). Umowa określa wszelkie szczegóły oraz dokładne kwoty związane z kosztami pozycjonowania. Umowa jest zawierana najczęściej na rok, a następnie przedłużana (gdy Klient jest zadowolony z rezultatów – to częsta sytuacja – zobacz opinie naszych dotychczasowych Klientów).

Dlaczego analiza fraz kluczowych jest ważna?

Istotne jest znalezienie takich słów kluczowych, które są często wyszukiwane przez klientów. Na niewiele się zda wypozycjonowanie fraz kluczowych, które będą bardzo rzadko wyszukiwane. To pułapka, na którą łatwo mogą wpaść właściciele witryn WWW bez doświadczenia w marketingu internetowym.

Dlatego też wykonujemy profesjonalną analizę fraz kluczowych, analizę konkurencji w branży i stopnia trudności fraz, a wnioskami dzielimy się z naszym Klientem. Drugą możliwością jest też szersza umowa na abonament, w ramach której skupiamy się na ogólnym wzmocnieniu strony (pozycjonując przy tym większą ilość fraz z tzw. długiego ogona (long tail) – frazy nieco rzadziej wyszukiwane, ale mające duży potencjał konwersji – np. przełożenia się na zakup usługi lub towaru).

Czym jest długi ogon (long tail) w pozycjonowaniu?

Chociaż wydawać by się mogło, że należy pozycjonować frazy kluczowe, które mają najwięcej zapytań w skali miesiąca (np. fraza „meble kuchenne”), to okazuję się, że niekoniecznie będzie to najlepsze rozwiązanie. Frazy 3-4 wyrazowe lub nawet mające jeszcze więcej słów (np. „meble kuchenne na wymiar” albo „meble kuchenne na wymiar bydgoszcz”) będą co prawda rzadziej wyszukiwane, ale mają też wiele zalet, do których zaliczyć można: niższą konkurencję (mniej firm pozycjonuje się na dłuższe frazy), a więc niższy koszt za frazę, lepsze, bardziej konkretne dotarcie do klienta, który szuka bardziej szczegółowo, a co za tym idzie lepsza konwersję / ROI (czyli np. większą ilość zakupionych usług w stosunku do ilości zapytań i lepszy zwrot z inwestycji).

Poniżej znajduje się wykres ukazujący zależności pomiędzy ilością słów we frazie kluczowej i ilością wyszukiwań co ilustruje istotę długiego ogona.  Co ciekawe, obecnie długi ogon to około 70% zapytań łącznie wpisywanych w wyszukiwarkę Google. Oczywiście przyjęta strategia pozycjonowania / SEO i decyzja czy skupić się na frazach ogólnych, popularnych czy raczej na długim ogonie powinna być przemyślana i dopasowana do branży, najlepiej skonsultować to z agencją SEO.

Jak wygląda realizacja oraz monitoring efektów?

Każdy z naszych klientów otrzymuje co miesiąc dokładny raport z pozycjami fraz kluczowych i może śledzić wyniki naszych prac. Jeżeli witryna notuje spadki pozycji fraz, mamy możliwość szybkiego wdrożenia ulepszonej strategii dla kampanii.

Monitoring jest wykonywany przy pomocy profesjonalnych narzędzi SEO, mierzących pozycje oraz oficjalnych usług Google mierzących ruch i zaangażowanie (np. Google Analytics, Google Search Console), tak aby podane w raportach wyniki były jak najbardziej wiarygodne.

Jako rozwinięcie tematu polecamy także, abyś przeczytał artykuł „Dlaczego otrzymuje różne wyniki, gdy wpisuje dane słowa kluczowe do wyszukiwarki?”, który wyjaśnia jak prawidłowo zmierzyć pozycję fraz kluczowych.

Zaufali nam (wybrani Klienci)

Niektórzy z naszych Klientów, którzy od wielu lat współpracują ze Studiem A7

Opinie Klientów

których strony pozycjonuje Studio A7

(wybrane opinie)

Pozycjonowanie – Bydgoszcz

Pozycjonowanie stron Bydgoszcz

Pozycjonowanie – Toruń

Pozycjonowanie stron Toruń
Jakie działania przeprowadzacie podczas kampanii pozycjonowania?

W skład dzialań pozycjonerskich wchodzi wiele działań. Dzieli się je zwykle na działania on-site (związane ze stroną, jej zawartością, działaniem, optymalizacją) oraz off-site, czyli bezpośrednio niezwiązane z pozycjonowaną stroną. Zgodnie z powszechnie dostępną wiedzą na temat algorytmu Google, na pozycję w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google wpływa ponad 400 czynników, więc należy zadbać o wiele rzeczy. Co istotne, algorytm działania rankingu Google jest niejawny i nigdy nie ma pewności, jak duży wpływ mają dane działania na konkretną pozycję. Bardzo ważne jest więc doświadczenie u specjalisty SEO i kompleksowe podejście. Więcej o działaniach pozycjonerskich możecie przeczytać powyżej na tej stronie.

Czy możecie zagwarantować konkretne (np. pierwsze) miejsce w wyszukiwarce Google?
Nie. Nigdy nie gwaranatujemy konkretnej pozycji, gdyż nie mamy takiem możliwości. Pozycje witryn WWW uzależnione są od algorytmu Google, który jest niejawny i ciągle podlega zmianom. Agencja, która obiecuje konkretny wynik, co do zasady wprowadz w błąd Klienta. Oczywiście dokładamy starań, aby być jak najwyżej i już możemy pochwalić się wieloma sukcesami.
Czy wykonujecie pozycjonowanie lokalne?

Oczywiście. Mamy już duże doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnym. Obsługujemy w szczególności wiele firm z Bydgoszczy i okolic, świadczących usługi na terenie miasta lub województwa. Dzięki wielu latom doświadczeń osiągamy wysokie pozycji fraz dla naszych Klientów.

Czy dla celów pozycjonowania potrzebne są zmiany na mojej stronie WWW?

Tak. Jest to bardzo wskazane, a odpowiednie działania na stronie wpływają korzystanie na proces pozycjonowania i są jego kluczowych elementem. Pierwszym etapem działań jest wykonanie starannego audytu SEO – analizy, co należy na stronie usprawnić, aby uzyskała jak najlepsze wyniki w wyszukiwarce Google oraz (co jest nierozerwalnie związane z dobrym SEO) jakie zmiany wprowadzić, aby lepiej trafiała w potrzeby jej użytkowników.

Do zmian wprowadzanych na stronie WWW mogą należeć:

  • optymalizacja kodu witryny, struktury (aspekty techniczne)
  • przebudowo w celu dostosowania do urządzeń mobilnych (responsywność / RWD)
  • przyspieszenie strony WWW (czas ładowania również może wpływać na pozycje w wyszukiwarce)
  • optymalizacja treści (wyeksponowania odpowiedniej treści i słów kluczowych, nieznaczne modyfikacje, dodawanie i stylowanie nagłówków, list wypunktowanych itp.)
  • dodawanie nowej, wartościowej treści (tzw. contentu) – np. tekstów, grafiki, infografik, zdjęć, obrazów, filmów, opisów produktów i usług, porad,

Działania te, w zależności od wymaganej pracy, mogą zostać wprowadzone za dodatkową opłatą lub darmowo w ramach podpisanej umowy na pozycjonowanie.

Jak wygląda monitoring pozcji fraz kluczowych?
Po zakończeniu każdego miesiąca przesyłamy na maila Klienta szczegółowy raport SEO z pozycji fraz kluczowych.
Jak wygląda kontakt z nami?
Możemy kontaktować się telefonicznie lub mailowo. Pozostajemy do dyspozycji dla naszych Klientów. Co miesiąc wysyłamy raport z osiągniętych wyników (raport pozycji pozycjonowanych słów kluczowych).

Kompetencje i certyfikaty SEO i SEM

związane z optymalizają i pozycjonowaniem stron WWW
Optymalizacja (SEO), pozycjonowanie, content marketing i działania z nimi związane to dziedziny bardzo kreatywne, nietypowe i podlegające nieustannym zmianom. Nie mają też klasycznego teoretycznego zaplecza i ciężko jest zweryfikować jakość wiedzy oraz umiejętności osób, które się nimi zajmują.

Najlepszą wiedzę w pozycjonowaniu / SEO uzyskuje się z długoletniej praktyki, pozycjonując różne frazy (lokalne, ogólnopolskie, typu longtail). Nie ma ficjalnych szkół.

Jednakże organizowane są już pierwsze profesjonalne szkolenia i wystawiane certyfikaty pochodzące od uznanych polskiej branży SEO firm i specjalistów. Jedno z poniższych możecie Państwo zobaczyć poniżej.

Certyfikat INFEO ukończenia kursy pozycjonowania na poziomie średnio zaawansowanym
Certyfikat INFEO ukończenia kursu pozycjonowania na poziomie średnio zaawansowanym wystawiony dla Dawida Ziółkowskiego

Gotowy na rozpoczęcie działań?

A może masz jeszcze do nas jakieś pytania?

Pozycjonowanie stron internetowych - Bydgoszcz

optymalizacja (SEO) i pozycjonowaniem stron WWW

Studio A7 - pozycjonowanie stron internetowych - Bydgoszcz