Pozycjonowanie stron WWW (SEO/SEM)

Optymalizacja strony oraz profesjonalna kampania promocji w zewnętrznych serwisach

Kompleksowe działania pozycjonujące SEO/SEM

Wierzymy, że tylko szerokie, przemyślane działania w internecie, oparte na łączeniu ze zrozumieniem sprawdzonych i nowoczesnych metod, a także braniem pod uwagę trendów niesłychanie dynamicznie zmieniającym się świecie technologii przełożą się na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce i jednocześnie budowę większego zaufania do firmy. Studio A7 prowadzi zarówno pozycjonowanie lokalne dla firm z Bydgoszczy, jak i pozycjonowanie na tzw, długi ogon (long-tail) albo frazy ogólne, jeżeli ich trudność daje możliwości osiągnięcia efektów przy racjonalnych nakładach na inwestycje. 

Nasze kampanie nie skupiają się tylko na klasycznych metodach optymalizacji (SEO, Search Engine Optimization) i tzw. link buildingu (linkowania), ale we współpracy z klientem tworzymy kompleksowe działania marketingu w internecie zwane SEM (Search Engine Marketing). To często (w zależności od branży pozycjonowanej firmy) kompleksowe podejście uzwględniające tworzenie wartościowych dla użytkowników treści i przedstawienie produktów w ciekawy i anagażujący sposób. Wymaga współdziałania z Klientem, ale dzięki temu efekty mogą bardzo pozytywnie zaskoczyć.

 

Klasyczne i nowoczesne formy pozycjonowania  (SEO)

Klasyczne SEO

Działamy w sposób zorganizowany, stawiamy na jakość. W tym wariancie prowadzimy ręczne, zróżnicowane działania, łączące metody SEO z pozostałymi działania, które wzmocnią rozpoznawalność firmy naszego klienta w sieci. Do tych tradycyjnych należą:

  • optymalizacja witryny klienta pod względem treści
  • optymalizacja techniczna (po audycie technicznym SEO)
  • klasyczne metody technicznej optymalizacji e-sklepów
  • tworzenie wartościowych artykułów, porad i działów z przydatną treścią na stronie klienta
  • klasyczny link building (zaufane katalogi, serwisy tematyczne, profile społecznościowe, blogi)
  • tworzenie stron zapleczowych i publikacja artykułów

Nowoczesne SEM

Do działań bardziej nowoczesnych, łączącym nie tylko pozycjonowanie, ale i różne elementy e-marketingu – związanych np. z zarządzaniem PR (Public Relations) i promocją marki oraz budowania sillnego zaufania w internecie dla marki lub firmy należą:

  • tworzenie wartościowego contentu (artykuły tematyczne, filmy, grafiki, infografiki, prezentacje multimedialne, wywiady)
  • prowadzenie kampanii zwiększające rozpoznawalność marki (blogi, komentarze, fora tematyczne)
  • działania w sieciach społecznościowych w zależności od rodzaju działalności i rzeczy, którymi może “pochwalić się” nasz klient
  • zbieranie i rozwijanie autentycznych opinii i recenzji od klientów firmy
  • współpraca z portalami branżowymi, ekspertami i popularnymi bloggerami (vloggerami), w zależności od branży i możliwości klienta
  • marketing wirusowy
Maszyna SEO - Studio A7

Z czego składa się skuteczne pozycjonowanie?

Jak wygląda współpraca?

Nowoczesne SEO - pozycjonowanie stron mobilnych w Bydgoszczy

W pozycjonowaniu istotną rolę odgrywa właściwe mierzenie wyników

A jak wygląda realizacja oraz monitoring?

Każdy z naszych klientów otrzymuje co miesiąc dokładny raport z pozycjami fraz kluczowych i może śledzić wyniki naszych prac. Jeżeli witryna notuje spadki pozycji fraz, mamy możliwość szybkiego wdrożenia ulepszonej strategii dla kampanii. Monitoring jest używany przy pomocy profesjonalnych narzędzi SEO, tak aby podane wyniki były jak najbardziej wiarygodne.

Jako rozwinięcie tematu polecamy także, abyś przeczytał artykuł “Dlaczego otrzymuje różne wyniki, gdy wpisuje dane słowa kluczowe do wyszukiwarki?”, który wyjaśnia jak prawidłowo zmierzyć pozycję fraz kluczowych.

1. Omówienie potrzeb klienta

Na spotkaniu lub specjalnie przygotowanej zdalnej konferencji (w przypadku gdy klient znajduje się w innym mieście lub nie ma czasu na spotkanie na żywo) zadajemy wszystkie istotne pytania dotyczące działalności klienta oraz jego celów i strategii, którą realizuje. Doradzamy wybór najlepszych rozwiązań, które wypracowaliśmy w trakcie wieloletniej współpracy z klientami.

2. Wybór wartościowych fraz kluczowych

Jedną z najważniejszych rzeczy podczas kampanii pozycjonowania jest analizawybór odpowiednich fraz (słów) kluczowych, które przełożą się na pozyskanych klientów. Ważne jest, aby wybrać takie frazy kluczowe, które będą generować odpowiednio duży ruch, a jednocześnie będą generować relatywnie niskie koszty i przełożą się na znakomity zwrot z inwestycji. Wykonujemy profesjonalną analizę fraz kluczowych, analizę konkurencji w branży i stopnia trudności fraz, a wnioskami dzielimy się z klientem.

3. Podpisanie umowy

Następnie podpisujemy umowę, które określa jakie frazy będą objęte optymalizacją i pozycjonowaniem (SEO). Umowa określa wszelkie szczegóły oraz dokładne kwoty związane z kosztami pozycjonowania. Umowa jest zawierana najczęściej na rok, a następnie przedłużana (gdy Klient jest zadowolony z rezultatów).

Cennik, czyli w jaki sposób rozliczamy się za pozycjonowanie?

W przypadku pozycjonowania (SEO) nie ustalamy sztywnego cennika z płaskimi stawkami. Stosujemy nowoczesny, dostosowany do realiów rynku model rozliczeń oparty na stosunkowo niskim abonamencie, wynoszącym już od 299 zł oraz ustalonej z Klientem premii za uzyskane wyniki.  Część abonamentowa przeznaczona jest na pokrycie konkretnych kosztów pozycjonowania oraz gwarancję określonej ilości godzin pracy specjalisty od SEO/SEM. Premia zaś jest wynagrodzeniem za uzyskane wyniki i uzależniona jest ściśle od pozycji frazy kluczowej, a więc sukcesu naszej pracy.

Taka forma rozliczania się działa z korzyścią dla obu stron. W zdecydowany sposób motywuje Studio A7 do osiągania wysokich wyników, klient zaś realnie odczuwa efekty, za które płaci. Oczywiście podczas zawierania umowy wszystkie ew. koszty są znane klientowi i może łatwo określić ile będzie zobowiązany zapłacić. Dzięki analizom fraz kluczowych jest także w stanie oszacować potencjalny ruch na stronie i zastanowić się jaki uzyska zwrot z inwestycji w działania SEO / SEM.

Komptencje i ceryfikaty SEO i SEM

związane z optymalizają i pozycjonowaniem (SEO)

Optymalizacja (SEO), pozycjonowanie, content marketing i działania z nimi związane to dziedziny bardzo kreatywne, nietypowe i podlegające nieustannym zmianom. Nie mają też klasycznego teoretycznego zaplecza i ciężko jest zweryfikować jakość wiedzy oraz umiejętności osób, które się nimi zajmują.

Jednakże organizowane są już pierwsze profesjonalne szkolenia i wystawiane certyfikaty pochodzące od uznanych polskiej branży SEO firm i specjalistów. Jedno z poniższych możecie Państwo zobaczyć poniżej.

Certyfikat INFEO ukończenia kursy pozycjonowania na poziomie średnio zaawansowanym
Certyfikat INFEO ukończenia kursu pozycjonowania na poziomie średnio zaawansowanym wystawiony dla Dawida Ziółkowskiego