Studio A7 - agencja SEO/SEM/SXO/AI
5/5

Spis treści

Linki przychodzące – inaczej backlinki – najważniejszy rodzaj linków mający wpływ na pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

Linki przychodzące – charakterystyka

Linki przychodzące są odnośnikami, które kierują do danej strony internetowej z innych stron. Należy pamiętać, że największą wartość mają linki przychodzące ze stron o dobrej jakości i dużej mocy. Linki przychodzące ze stron o słabej mocy mogą wpływać negatywnie na pozycjonowanie naszej strony internetowej. 

Linki przychodzące - backlinks
Linki przychodzące – backlinks

Występowanie linków przychodzących

Jako link przychodzący, oprócz standardowe hiperłącza kierującego do danej strony internetowej, wyróżnia się również linki w postaci między innymi:

  • obrazów,
  • zdjęć,
  • nagłówków,
  • fragmentów tekstu. 

Skąd warto pozyskiwać linki przychodzące

  • portale branżowe – do opisu usługi lub produktu należy dodać link do swojej strony internetowej,
  • social media – takie jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube,
  • Google Grafika – należy pamiętać, że aby grafika pojawiła się w wynikach wyszukiwania musi zawierać atrybut ALT,
  • artykuły sponsorowane – wyświetlane i publikowane na popularnych blogach i forach,
  • Google Maps oraz profil na Google Moja Firma – zwiększa pozycjonowanie strony i ułatwia odnalezienie firmy przez potencjalnego klienta.
5/5