Content – z ang. zawartość, czyli zawartość całej strony internetowej w tym treści, obrazów, wideo, które się na niej znajdują i są wyświetlane. Każda strona internetowa powinna mieć swój jedyny i niepowtarzalny “content”, tzn. powinna mieć oryginalny wygląd, unikalne treści oraz nie powtarzające się na innych stronach obrazy, filmy itp.
Dzięki zastosowaniu dobrego contentu na stronie zwiększa się jej atrakcyjność, a co za tym idzie zwiększa się liczba wizyt klientów.
Charakterystyka dobrego Contentu
Strona internetowa składająca się z dobrego contentu składa się z:
- unikatowych, merytorycznych informacji, które informują potencjalnych klientów o działalności firmy;
- przejrzystej treści, która nie będzie zniechęcać ani zanudzać czytelnika swoją formą;
- słów kluczowych,
- odpowiednio dobranych i przedstawionych nagłówków
- linków wewnętrznych.
Dobrze napisana strona internetowa z profesjonalnym contentem pozwala osiągać wysokie pozycje w pozycjonowaniu stron przez Google.