Monitoring pozycji
Monitoring pozycji – jest to proces ciągłego sprawdzania pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Na czym polega monitoring pozycji Monitoring pozycji polega na analizowaniu
Nowoczesne pozycjonowanie stron WWW w Bydgoszczy
Odkryj kampanie SEO dla Bydgoszczy, które przynoszą klientów.
Lokalne pozycjonowanie strony internetowej na frazy kluczowe powiązane z Twoją działalnością w Bydgoszczy, jest świetnym i jednym z najskuteczniejszych sposobów zdobycia leadów / dotarcia do nowych klientów i ugruntowania swojej pozycji jako lider w regionie.
Takie wzrosty odwiedzin stron firmowych dostarczamy klientom:
Posiadasz firmę w Bydgoszczy lub działającą na jej obszarze? Zastanawiasz się czy dla Twojej działalności lepsze będzie pozycjonowanie lokalne czy szerokie? Zasadą ogólną jest, że warto jest aby firma lokalna zaczęła od pozycjonowania w obrębie swojego miasta czyli w np. Bydgoszczy. Zobacz też czy kwalifikujesz się do jednej z poniższych kategorii:
Wykorzystaj potęgę pozycjonowania lokalnego. Wyprzedź konkurencję i dotrzyj do Twoich przyszłych klientów, którzy sami Cię szukają wpisując frazy związane z Twoją działalnością, gdy wpisują np.:
itd....
Skuteczne pozycjonowanie to połączenie: dobra i przemyślana strona WWW, doświadczenie eksperta, wiedza na temat SEO i SEM, niemała szczypta kreatywności, zaangażowanie i tworzone latami zaplecze zasobów.
Studio A7 jako agencja marketingowa zaczynała właśnie w Bydgoszczy. Niektórzy z nas się tutaj urodzili, to nasze miasto. Stąd pochodzą nasi pierwsi Klienci, którzy są z nami nawet ponad 10 lat! Jesteśmy z tego dumni, wspólnie osiągnęliśmy biznesowy sukces.
Podchodzimy do pozycjonowania kompleksowo. To nasz konik, nasza pasja. Znamy rynek w Bydgoszczy i wiemy jak wykorzystać potencjał.
Jednakże, bądźmy konkretni – co otrzymasz, gdy już zawrzesz z nami współpracę na lokalne pozycjonowanie Twojej strony?
Zapoznaj się poniżej z konkretnymi i szerokimi elementami działań SEO (pozycjonerskich), które wykonuje Studio A7. Wyróżnia nas kompleksowość, zaangażowanie, skuteczność i długoterminowy efekt.
Kościół p.w. Świętej Trójcy w Bydgoszczy (szkic)
Podstawą właściwego pozycjonowania będzie dobór właściwych fraz kluczowych dla Twoich usług w Bydgoszczy.
Przed przystąpieniem do działań SEO sprawdzimy jak pozycjonuje się Twoja konkurencja w branży działająca na terenie Bydgoszczy.
Pomożemy Ci dobrze zoptymalizować Twoją witrynę internetową pod kątem treści, struktury oraz elementów technicznych.
Nazywany często Złotym Gralem pozycjonowania polega na pozyskania wielu wartościowych linków przychodzących do Twojej witryny.
Twoja firma w Bydgoszczy koniecznie powinna znaleźć się na mapach, a jej wizytówka winna być regularnie optymalizowana.
Razem ustalimy jakie wartościowe i mile widziane przez klientów przez roboty indeksujące treści powinniśmy dodać do Twojej strony.
Wykonamy audyt techniczny i wyłapiemy słabe punkty Twojej strony internetowej, a następnie powiemy jak je naprawić.
Ważnym elementem SEO / pozycjonowania będzie dodanie Twojej firmy do lokalnych serwisów i katalogów firm.
Podsuniemy kilka pomysłów jak rozwinąć Twoją markę w sieci, jak dopasować się do grupy docelowej i osiągnąć większą skuteczność.
Doradzimy i podpowiemy jakie zmiany wprowadzić na Twojej stronie, aby była lepsza, efektywniejsza i wygodniejsza dla Twojego klienta.
Nie śpimy spokojnie i czuwamy nad zmianami po to, abyś Ty mógł spać spokojnie. A gdy zmiany się pojawiają i trzeba reagować - dostosowujemy się.
Jasny, konkretny raport SEO, w którym znajdziesz pozycje swoich pozycjonowanych fraz kluczowych na każdy dzień miesiąca (monitoring wykonujemy niezależnym narzędziem).
Po zakończeniu miesiąca wysyłamy Ci przejrzysty, prosty raport, w którym zobaczysz pozycje Twoich pozycjonowanych fraz w Bydgoszczy z dokładnością do 1 dnia. Bez dziesiątek tabel i wykresów, z których i tak niewiele rozumiesz.
Prosty i szybki sposób nawiązania współpracy.
Analizujemy Twoje potrzeby i usługi, przygotowujemy plan działań i określamy idealną grupę docelową. Zbieramy sugestie fraz kluczowych i przeprowadzamy wstępny audyt strony i konkurencji.
Na tym etapie zbieramy obiecujące frazy (słowa kluczowe) i przeprowadzamy analizę, aby sprawdzić, które są najbardziej trafne i najczęściej wyszukiwane.
Mając dobrane frazy kluczowe podpisujemy wygodnie, przez Internet, umowę na pozycjonowanie. I działamy, aby osiągać ustalone cele!
Chociaż nie ma złotej reguły, a na to pytanie nie ma jedynie słusznej odpowiedzi, gdyż zależy to od wielu czynników - a dodatkowo algorytm Google jest tajny - to z reguły pierwsze efekty (widoczny wzrost pozycji) widać już nawet po 2-3 miesiącach. Zależy to od:
Żebyś nie martwił się czy dobrze wybrałeś, od dziś - już nie ryzykujesz – wprowadzamy wyższy standard!
Cennik pozycjonowania dla Bydgoszczy - aby pozycjonowanie było skuteczne, przygotowaliśmy przykładowe, atrakcyjne pakiety cenowe dla małych firm, tak abyś mógł poczuć siłę pozycjonowania. Dodatkowo, w naszym pakiecie nie ma żadnych ukrytych opłat, żadnych haczyków - porównaj z innymi agencjami!
* Wprowadzamy nowe, wartościowe treści w porozumieniu z Klientem (np. rozwinięcie oferty i usług, nowe artykuły na blogu, porady z danej branży itp.).
** Wszystkie ceny w zł. brutto. Umowy zazwyczaj podpisujemy na 1 rok.
Możesz się zastanawiać co dokładnie wpływa na cenę pozycjonowania lokalnego dla Bydgoszczy. Ile z tego zostaje dla agencji SEO, a ile stanowią koszty? Być może myślałeś też, czy dałbyś radę pozycjonować samodzielnie?
Sprawdź ile kosztują różne prace
Bezcenne
Bezcenne
Bezcenne
Zaufanie wśród klientów i rzetelna współpraca biznesowa.
500 zł - 3000 zł (brutto)
500 zł - 1000 zł (brutto)
~ 50 zł - 150 zł (brutto) / miesiąc
~ 400 zł - 2000 zł (brutto) / miesiąc
~ 150 - 200 zł (brutto) / 1 godz.
~ 50zł - 300 zł brutto (1 szt.)
~ 20zł - 200 zł brutto (1 szt.)
Przygotowanie unikalnego opisu, informacji o firmie, logo, zdjęć itd. Przykłady: katalog.di.com.pl, bazafirm.org, gwiazdor.pl
~ 0 zł - 200 zł (1 szt.)
Dodanie firmy w serwisie / portalu lokalnym wraz z opisem i zdjęciami oraz linkiem do strony. Np. bydgoszcz.naszemiasto.pl, barr.pl
~ 300 zł - 5000 zł brutto (1 szt.)
Opisanie, optymalizacja i dodanie artykułu sponsorowanego z linkiem - w zależności od rangi portalu.
~ 250 zł - 1000 zł brutto (1 szt.)
Przygotowanie i dodanie artykułu tematycznego, sponsorowanego.
~ 30 zł - 300 zł brutto (1 szt.)
Do opisu w serwisie branżowym, katalogu firmowym, na stronę WWW, dla artykułu tematycznego itp.
Zaciekawiły Cię mechanizmy pozycjonowania? Dowiedz się więcej z naszej bazy wiedzy!
Skomplikowane pojęcia w nieco prostszych słowach.
Pozycjonowanie stron WWW to nieustanny proces polegający na tym, by sprawić, aby nasza strona internetowa znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu możemy zapewnić sobie dużo więcej klientów, którzy zauważą naszą stronę i ofertę.
Pozycjonowanie lokalne to pozycjonowanie obejmujące frazy z danego miasta lub obszaru, w tym wypadku jest to Bydgoszcz. Takie frazy to np. "fotograf ślubny bydgoszcz", "cukiernia bydgoszcz", "dom bydgoszcz szwederowo", "salon masażu bydgoszcz".
Pozycjonowanie to szerokie pojęcie. Natomiast poprzez SEO najczęściej rozumie się tylko część procesu pozycjonowania polegającą na optymalizacji strony internetowej (od angielskiego słowa SEO = Search Engine Optimization).
SEM to z kolei szersze pojęcie. Oznacza marketing internetowy (SEM = Search Engine Marketing), czyli więcej niż SEO. Do SEM wchodzi np. social media marketing, email marketing albo kampanie Google Ads.
Lubimy dzielić się wiedzą i wyjaśniać jak działa SEO / pozycjonowanie. Jeśli masz ochotę zajrzyj do naszej Marketopedii!
Poniżej zebraliśmy najczęściej zadawane nam pytania.
Opisaliśmy je powyżej na tej stronie. Dzielą się na elementy związane z optymalizacją samej strony (tzw. elementy on page - np. uzupełnienie meta tagów) oraz zewnętrzne (tzw. off page - np. pozyskanie linków z bydgoskich katalogów firm).
Jeśli prowadzisz biznes w Bydgoszczy to odpowiedź na 99% brzmi TAK. Pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów. Twoi potencjalni klienci każdego dnia wpisują tysiące zapytań do Google poszukując usług i produktów, z których mogliby lokalnie skorzystać.
Absolutnie nie. Nikt nie powinien tego gwarantować. Dlaczego? Algorytm Google jest z założenia tajny i składa się z ponad 400 elementów (czyli tzw. czynników rankingowych – zostało to podane oficjalnie przez przedstawicieli Google), które w dodatku nieustannie się zmieniają i podlegają modyfikacjom. Nie powinno się gwarantować czegoś, nad czym nie ma się kontroli.
Jest ważne, abyśmy wybrali właściwe frazy, czyli takie które realnie wpisują w wyszukiwarkę Twoi potencjalni klienci. Jakie frazy są właściwe?
Na pewno powinny być mocno powiązane z Twoimi usługami, czasem mogą być nawet dłuższe (np. "architekt wnętrz Bydgoszcz" będzie prawdopodobnie lepszym wyborem niż "architekt Bydgoszcz" jeśli zajmujesz się projektowaniem wnętrz. Inny przykład: fraza "prawnik kredyty frankowe bydgoszcz" zamiast "prawnik bydgoszcz" będzie stanowić zdecydowanie lepsze dopasowanie jeśli Twoimi klientami są frankowicze).
Zajrzyj wyżej, do sekcji "Ile czasu zajmie wypozycjonowanie Twojej strony WWW na frazy w Bydgoszczy?", gdzie opisaliśmy od czego zależy czas oczekiwania na efekty.
Poznaj nasze usługi marketingowe w Internecie
Nie masz jeszcze strony internetowej? A może chcesz ją przebudować? Projektujemy i tworzymy piękne, nowoczesne i dopasowane do urządzeń mobilnych strony dla firm.
Świetnym uzupełnieniem dla pozycjonowania jest prowadzenie profilu i płatne kampanie na Facebooku oraz Instagramie. To dodatkowy kanał dotarcia do klientów, ale także zbudowanie silnego wizerunku.
A może chcesz rozszerzyć działania na Toruń, albo masz tam swój oddział? Nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy pozycjonowali Twoją stronę w mieście Mikołaja Kopernika!
Pojawiły się wątpliwości lub pytania? Odezwij się śmiało do nas.
Prowadzimy bloga o marketingu internetowym oraz marketopedię.
Monitoring pozycji – jest to proces ciągłego sprawdzania pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Na czym polega monitoring pozycji Monitoring pozycji polega na analizowaniu
Strategia niebieskiego oceanu vs strategia czerwonego oceanu. Strategia niebieskiego oceanu to odmienne, innowacyjne podejście do marketingu i biznesu, które koncentruje się na
Co zrobiliśmy Projekt i wykonanie firmowej strony WWW opartej o system WordPress wraz ze skutecznym pozycjonowaniem. WordPress HTML CSS Chrome Firefox Zobacz stronę Hale Grzymał
Czym jest link sponsorowany? Atrybut rel z przypisaną wartością sponsored (rel=”sponsored”) jest oznaczeniem tego, że dany link został wykupiony jako reklama. Został on s
Indeks wyszukiwarki – jest to zbiór wszystkich stron internetowych i dokumentów, które zostały zaindeksowane w wyszukiwarce przez roboty Google. Po wpisaniu przez użytko
Recaptcha, reCAPTCHA – (rodzaj captcha) jest to zabezpieczenie stosowane przez właścicieli stron internetowych w celu ochrony przed spamerskimi robotami, które komentują maso