5/5

Spis treści

Reklamy TrueView in-Stream – jest to format reklamy wideo dostępny w Google Ads i wyświetlany na YouTube lub aplikacjach należących do partnerów wideo i sieci reklamowej Google. Reklamy TrueView in-Stream są to reklamy wyświetlane przed rozpoczęciem emisji filmu, w trakcie emisji oraz po zakończeniu emitowania filmu na YouTube.

Zapłata za reklamę następuje tylko wtedy, gdy użytkownik obejrzy min. 30 sekund reklamy (lub całą, jeżeli jest ona krótsza) lub gdy wejdzie z nią w interakcję na przykład kliknie w nią i przejdzie na stronę reklamodawcy.

Podział Reklamy TrueView in-Stream

  • możliwe do pominięcia – są to reklamy wyświetlane przed, w trakcie i po emisji filmu na YouTube lub innych aplikacjach należących do sieci reklamowej Google, które użytkownik może pominąć po 5 sekundach od wyświetlenia. Reklamodawca płaci tylko jeżeli użytkownik obejrzy całość reklamy (zazwyczaj 30 sekund) lub kliknie w element reklamy i zostanie przekierowany na stronę reklamodawcy.
  • niemożliwe do pominięcia – są to reklamy wyświetlane przed, w trakcie i po emisji filmu na YouTube lub partnerów sieci reklamowej Google ale niemożliwe do wyłączenia przez użytkownika. Trwają maksymalnie 15 sekund i reklamodawca płaci za każde wyświetlenia reklamy.
5/5