Studio A7 - agencja SEO/SEM/SXO/AI
5/5

Spis treści

Mailing reklamowy – jest to sposób reklamy i promocji produktu, usługi lub firmy, który polega na wysyłaniu do docelowych klientów oraz osób zainteresowanych tak zwanych newsletterów. Newslettery są to wiadomości e-mail wysyłane za pomocą poczty elektronicznej i zawierające informacje o aktualnych promocjach, nowych produktach oraz innych bieżących wiadomościach dotyczących danej firmy lub jej produktów i usług.

Mailing reklamowy
Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – zasady

Mailing reklamowy do klientów którzy są osobami prywatnymi może być wysyłany tylko jeśli zapiszą się oni na listę mailingową poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej promującej się firmy. Z takiej formy komunikacji korzystają stali klienci, którzy chcą być na bieżąco z nowościami i aktualnymi promocjami.

Mailing reklamowy jest to bardzo szybki, łatwy i ekologiczny sposób na kontakt z klientami oraz na promowanie swoich produktów.

Należy jednak pamiętać, aby nie wysyłać newsletterów częściej niż 1 na tydzień, ponieważ zbyt duża liczba wiadomości może być odebrana jako spam.

5/5