507 392 548 lub 531 111 181 kontakt@studioa7.pl

Remarketing

Remarketing

Remarketing – jest to wyświetlanie reklam produktów lub usług użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową tego produktu lub usługi. Reklamy są wyświetlane użytkownikom podczas stosowania wyszukiwarki Google lub witryn partnerskich Google.

Zalety stosowania remarketingu

  • Szybki kontakt / kierowanie reklam w odpowiednim momencie – reklamy są wyświetlane osobom, które wcześniej weszły w interakcję z daną firmą i wyszukują informacje w innym miejscu. Za pomocą remarketingu można pomóc klientom znaleźć daną firmę poprzez wyświetlanie reklam, podczas szukania jej w wyszukiwarce Google.
  • Precyzyjne reklamy – tworzenie listy remarketingowej dla konkretnej grupy klientów na przykład dla osób, które dodały coś do koszyka, ale nie sfinalizowały transakcji.
  • Zasięg na dużą skalę – umożliwienie dotarcia do użytkowników, którzy znajdują się na listach remarketingowych i korzystają z różnych urządzeń oraz podczas stosowania aplikacji mobilnych.
  • Opłacalność – tworzenie skutecznych kampanii remarketingowych, stosując w nich automatyczne określanie stawek. Oznacza to, że system określania stawki w czasie rzeczywistym i oblicza optymalną stawkę dla osoby, która widzi daną reklamę.
  • Łatwość w tworzeniu reklam –  można korzystać z galerii reklam i za darmo tworzyć reklamy tekstowe, graficzne i wideo.
  • Tworzenie statystyki kampanii – otrzymywanie raportów o wynikach swoich kampanii, miejscach wyświetlania reklam i cenach.

Typy remarketingu w Google Ads

  • Remarketing standardowy – wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły stronę, w czasie gdy przeglądają witryny i korzystają z aplikacji w sieci reklamowej.
  • Remarketing dynamiczny – bardziej zaawansowana forma, która uwzględnia w reklamach produkty lub usługi, które użytkownicy oglądali wdanej witrynie lub aplikacji.
  • Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce – wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły daną witrynę, w czasie gdy po jej opuszczeniu wyszukują dalsze informacje w Google.
  • Remarketing wideo – wyświetlanie reklam osobom, które weszły w interakcję z filmami lub kanałem w YouTube należącymi do reklamodawcy, w czasie gdy korzystają z YouTube oraz przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.
  • Remarketing kierowany na listę klientów – przysyłanie listy z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi i wyświetlanie im reklam podczas korzystania z Google. Tylko dla klientów zalogowanych.