Ocena 5 z 5
Rich snippets – jak wyróżnić swoją stronę w wynikach Google?
Blog

Twoja strona w Google wygląda biednie? Oto jak dodać jej klasy (i kliknięć)

Rich snippets – jak naprawdę wyróżnić swoją stronę w wynikach Google? Czy Twoja strona internetowa wyróżnia się w Google, czy tonie w tłumie podobnych wyników? W dobie scrollowania i niedoboru uwagi, rich snippets to nie tylko ozdoba – to realna przewaga w walce o kliknięcia, zaufanie i widoczność. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, czym są rozszerzone wyniki wyszukiwania, dlaczego warto

Czytaj więcej »
Vanity metrics w biznesie - czym są te wskaźniki i które są mi naprawdę potrzebne?
Blog

Vanity metrics w biznesie – czym są te wskaźniki i które są mi naprawdę potrzebne?

Czym są Vanity Metrics? W świecie marketingu internetowego, w którym dane często postrzegane są niczym kompas prowadzący nas przez gąszcz informacji, łatwo natknąć się na tzw. vanity metrics. Te pozornie imponujące liczby mogą wyglądać świetnie w raportach, ale niekoniecznie przekładają się na realny wzrost biznesu. W tym artykule wyjaśnimy, czym są vanity metrics w kontekście SEO i SEM, dlaczego mogą

Czytaj więcej »

Jak (masowo) usunąć wszystkie spamowe komentarze w WordPress?

Jeżeli posiadasz popularną witrynę, wiesz jak dużym problemem może być ilość SPAMu przychodząca od botów i spamerów w Twoich komentarzach. Ręczne usuwanie w przypadku setek czy tysięcy komentarzy zajmuje mnóstwo czasu. Dlatego podajemy sposoby jak zrobić to masowo. Wtyczka do masowego usuwania komentarzy w WordPress Użyj jednej z wtyczek służących do zbiorczego usuwania komentarzy, Usuwanie za pomocą linii poleceń WP

Czytaj więcej »
Pozycjonowanie i marketing - strategia niebieskiego oceanu
Blog

Strategia niebieskiego oceanu

Strategia niebieskiego oceanu vs strategia czerwonego oceanu Strategia niebieskiego oceanu to odmienne, innowacyjne podejście do marketingu i biznesu, które koncentruje się na tworzeniu nowych rynków (niebieskich oceanów), zamiast konkurować na przesyconych rynkach (czerwonych oceanach). Ta strategia działania różni się znacząco od podejścia do czerwonego oceanu, które koncentruje się na ciągłej walce z konkurencją na istniejących rynkach. Przyjrzymy się teraz temu

Czytaj więcej »
Wordpress - król systemów CMS - przyjazny wyszukiwarkom / SEO
Blog

WordPress – król systemów zarządzania treścią

Kiedy myślimy o tworzeniu strony internetowej, jedno z pierwszych słów, które przychodzą na myśl, to często WordPress. Jest on prawdziwym gigantem w świecie systemów zarządzania treścią (CMS). Ale skąd się wziął i dlaczego jest tak popularny? W tym tekście przeniesiemy się nieco w czasie, aby poznać historię WordPressa, a także omówimy jego mocne i słabe strony. Krótka historia WordPress Rok

Czytaj więcej »
gra komputerowa
Blog

Grywalizacja – działa, bo rodzimy się z małymi mózgami i uwielbiamy się bawić

Jeśli kiedykolwiek zbierałeś punkty za zakupy w Biedronce, to znaczy, że zetknąłeś się w praktyce z grywalizacją. Jak można się domyślić po pierwszej części tego słowa (gry), technika grywalizacji zaczerpnięta jest z gier. Ma na celu motywować nas do określonego działania poprzez zaproszenie do udziału w zabawie. Czemu waśnie w zabawie? Ponieważ mechanizmy gry wciągają i motywują! Oraz dlatego, że…

Czytaj więcej »