Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Niezbędne
Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.
Studio A7 - agencja SEO/SEM/SXO/AI
5/5

Spis treści

Doorway Page – inaczej zwana Jump Page lub strona przejściowa – jest to technika wykorzystywana przy pozycjonowaniu stron w Black Hat SEO, czyli w “negatywnym pozycjonowaniu”.

Doorway page jest to strona internetowa, która przekierowuje na inną witrynę (docelowo na stronę pozycjonowaną), w celu zmylenia robotów Google i zwiększeniu pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.

Technika stosowania doorway page jest niezgodna z zasadami SEO oraz wytycznymi dla webmasterów ustalonych przez Google. Jeżeli roboty Google wykryją stronę przejściową, to strona docelowa zostanie usunięta. Przekierowanie z doorway page na stronę docelową następuje za pomocą polecenia Meta Refresh.

Najczęściej stosuje się pozycjonowanie strony przejściowej na frazy kluczowe, dzięki czemu użytkownik znajdując taką stronę nie jest świadomy, że nie jest to strona docelowa z interesującą dla niego treścią. Zdarza się również, że w taki sposób praktykuje się przekierowanie użytkownika na strony pornograficzne lub o niskim poziomie wiarygodności.

5/5