SEO w 2022, czyli zamatuj konkurencję contentem
Swój wpis chciałbym zacząć od tego, że nie sprawdzałem przed nim słów kluczowych. Nie jest to wpis kierunkowany pod wyszukiwarkę po to, aby zebrać niszowy ruch z długieg
Twoja konkurencja już się pozycjonuje i liczy zarobki z pierwszych miejsc w wyszukiwarkach.
Skuteczne pozycjonowanie strony www przynosi realne finansowe korzyści.
I gubisz się w tych wszystkich pozycjonowaniach. SEO, social mediach i stronach WWW...
A konkurencja rośnie w siłę i utrudnia Ci osiągnięcie sukcesu, nawet jeśli ma gorsze usługi lub produkty - tylko dlatego, że ma lepszy marketing w Internecie...
Zwiększ sprzedaż X razy
Pozycjonowanie wśród naszych obecnych klientów zwiększyło sprzedaż od 270% do 1430%
Twoja konkurencja jest już wysoko. Nie czekaj dłużej, niech Twoja marka zalśni w Internecie.
Zwiększ sprzedaż X razy
Pozycjonowanie wśród naszych obecnych klientów zwiększyło sprzedaż od 270% do 1430%
Twoja konkurencja jest już wysoko. Nie czekaj dłużej, niech Twoja marka zalśni w Internecie.
Nie wymyślimy i nie wyprodukujemy Twojego produktu albo usługi, to już Twoja rola... ale sprawimy, że Twoi klienci zwrócą na Ciebie uwagę za pomocną cudownego narzędzia, jakim jest Internet!
* Uwaga! Wprowadzamy zmiany jeśli Twoja strona to WordPress lub ma jakiś sensowny panel zarządzania, a nie jest to na przykład "Januszex CMS specjal edyszyn z 1996 roku", którego potrafią tak naprawdę obsłużyć tylko oryginalni twórcy z "Januszex Team" ;)
To możesz to wszystko zrobić sam! Ale jeśli nie chcesz walczyć samemu z ponad 400 czynnikami rankingowymi Google, wynajdować "koło" od nowa i wykorzystać swój czas na Twój biznes to zdaj się na nasze ponad 11-letnie doświadczenie!
A próbowałe
Zanim zaczniemy realizować kampanię pozycjonowania. wpierw wykonamy dokładny audyt strony, zarówno pod względem treści, jak i możliwości technicznych. Znajdziemy słabe i mocne strony i na tej podstawie stworzymy unikalną strategię.
Jedną z najważniejszych rzeczy podczas kampanii pozycjonowania jest analiza i wybór odpowiednich fraz (słów) kluczowych do SEO, które przełożą się na pozyskanych klientów. Ważne jest, aby wybrać takie frazy kluczowe, które będą generować odpowiednio duży ruch i przełożą się na znakomity zwrot z inwestycji.
Następnie podpisujemy umowę, które określa jakie frazy będą objęte optymalizacją i pozycjonowaniem (SEO). Umowa określa wszelkie szczegóły oraz dokładne kwoty związane z kosztami pozycjonowania.
Wierzymy, że tylko szerokie, przemyślane działania w internecie, w tym pozycjonowanie stron w Google oparte na łączeniu sprawdzonych i nowoczesnych metod, a także branie pod uwagę trendów w niesłychanie dynamicznie zmieniającym się świecie technologii przełożą się na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce i jednocześnie budowę ruchu i większego zaufania do firmy.
Jest takie powiedzenie "Content is the King". Wartościowe i unikalne treści to esencja pozycjonowania.
Zaawansowana optymalizacja techniczna strony wraz z audytem oraz optymalizacja treści zapewnią znakomite rezultaty.
Żadna trudna fraza nie znajdzie się w wysoko bez wysokiej jakości linków zewnętrznych. Wykonujemy profesjonalne linkowanie.
Nasze kampanie pozycjonownia stron internetowych w Google nie skupiają się tylko na klasycznych metodach optymalizacji (SEO, Search Engine Optimization) i tzw. link buildingu (linkowania), ale we współpracy z klientem tworzymy kompleksowe działania marketingu w internecie zwane SEM (Search Engine Marketing). To często (w zależności od branży pozycjonowanej firmy) kompleksowe podejście uwzględniające tworzenie wartościowych dla użytkowników treści i przedstawienie produktów w ciekawy i angażujący sposób. Wymaga współdziałania z Klientem, ale dzięki temu efekty mogą bardzo pozytywnie zaskoczyć.
Zleć nam projekt swojego logo lub cały branding, projekt nowej strony WWW, pozycjonowanie oraz reklamę w internecie
Wysoka jakość oraz korzystanie z nowoczesnych metod i technologii to jedna z tych rzeczy, które nasi Klienci bardzo sobie cenią
Zaufanie i odpowiedzialność to jedne z najważniejszych rzeczy w biznesie - 90% naszych Klientów jest z nami ponad 10 lat
Często słyszmy od naszych Klientów, że poprzednia duża, „renomowana” firma SEO traktowała ich „hurtowo”. Nikt się nimi nie interesował, firma nie miała czasu na rozmowę. Chyba, że dopiero, gdy sprawy szły tak źle, że następowała nagłe „ożywienie” i nerwowe działania, które jak można przewidzieć, niewiele już dawały.
U nas jest inaczej. W przeciwieństwie do korporacji i dużych firm, które idą na ilość, nie jesteś traktowany jak cyferka w Excelu menedżera, który dba przede wszystkim o to, by umowa była przedłużana, a klient płacił terminowo fakury. My mamy dla Ciebie czas, żeby porozmawiać o tym co dla Ciebie ważne. Widzimy Twój biznes, Twoje cele i wiemy, że dążymy do wspólnego sukcesu. Razem.
Osiągamy efekty, bo jesteśmy skupieni na efekcie. W przeciwieństwie do dużych firm konkurencyjnych, nie zatrudniamy kilku specjalistów i za to kilkudziesięciu (tele)marketerów, obiecujących niesamowite korzyści po podpisaniu umowy. U nas proporcje są inne. Podstawę stanowią specjaliści, osoby ambitne i posiadające ogromną, praktyczną wiedzę. Marketing robimy dzięki naszym umiejętnościom.
Jesteśmy w branży SEO i SEM od lat, pracowaliśmy i pracujemy z łatwymi i trudnymi kampaniami, osiągnęliśmy znaczące sukcesy, nauczyliśmy się, co działa, a co nie. Śledzimy zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google na co dzień, na bieżąco. Znamy mity SEO i powiemy Ci wprost co warto zrobić, co jest opcjonalne, a co będzie stratą czasu. Wszystko po to, abyś Ty, jako nasz klient miał dostęp do najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych metod w pozycjonowaniu.
Jesteśmy transparentni. Pomiary wyników wykonujemy za pomocą zewnętrznych, niezależnych aplikacji, a nie swojego autorskiego oprogramowania, którego źródła danych są bliżej nieokreślone i efektownych paneli, które prezentują jeszcze efektowniejsze wykresy, jednakże oprócz wykresów brakuje Tobie… efektów.
Naszym wspólnym celem jest, żeby Twoja witryna była na jak najwyższej pozycji w Google, a na stronę wchodziło coraz więcej klientów. Czy ważniejszy jest dla Ciebie piękny wykres z parametrami bez znaczenia, czy to, że czujesz jak z Twojej strony kontaktuje się coraz więcej nowych klientów? A jeśli nie jesteś jeszcze przekonany, odezwij się do nas i zadaj pytania. Zobacz co zrobiliśmy do tej pory – damy Ci wgląd do dotychczasowej pracy i sukcesów.
Nowe spojrzenie i możliwości w pozycjonowaniu, czyli więcej niż klasyczne SEO. Jest to rodzaj przemyślanej strategii, która polega na pozyskiwaniu grupy konsumenckiej za pomocą wyjątkowo atrakcyjnych i przydatnych rozwiązań w postaci treści. Celem content marketingu oraz jego produktów jest zainteresowanie Konsumenta i wywołanie potrzeby nabycia produktu lub usługi firmy. Ten rodzaj nowoczesnego marketingu bazuje na przyjaznym przekazie w formie dyskretnej reklamy, która jedynie kieruje Klienta w stronę firmy i pomija intensywne, nachalne nawiązania. Content marketing pozwala na budowanie stabilnych, wspartych zaufaniem relacji poprzez zaangażowanie odbiorców.
Działamy w sposób zorganizowany, stawiamy na jakość. W tym wariancie prowadzimy ręczne, zróżnicowane działania, łączące metody SEO z pozostałymi działania marketingowym, które wzmocnią rozpoznawalność firmy naszego klienta w sieci. Do tych tradycyjnych działań pozycjonerskich należą:
Optymalizacja witryny WWW
Tworzenie treści (contentu)
Klasyczny link building
Jak pozycjonować strony w bardziej awangardowy sposób? Do działań nowoczesnych, łączących nie tylko pozycjonowanie, ale i różne elementy e-marketingu i content marketingu – związane np. z zarządzaniem PR (Public Relations) i promocją marki oraz budowaniem silnego zaufania w Internecie dla marki lub firmy należą:
Pozycjonowanie strony WWW dopasowane bezpośrednio do potrzeb Twojego biznesu
Rozliczanie abonamentowe za SEO / pozycjonowanie oznacza stałą, miesięczną opłatę ze strony Klienta za pozycjonowanie strony internetowej, a jej wysokość determinuje zakres pracy naszych specjalistów. Tutaj koszty są stałe i ta forma rozliczanie ma swoje zalety.
Jej zalety widać po tym, że budżet jest jasny i ustalony z góry i świetnie sprawdzi się, gdy celem pozycjonowania jest ogólny wzrost widzialności strony WWW lub pozycjonowanie dużą ilość fraz (w tym z tzw. długiego ogona - long tail).
W tym wypadku rozliczania nasza agencja wie jaki ma budżet i stara się włożyć dużo pracy, aby osiągnąć optymalne efekty w zakresie określonego budżetu, a więc zadbać o te działania, które mogą mieć największy wpływ na zwiększenie widoczności. Powyższe przykładowe pakiety za pozycjonowanie strony oparte zostały o realia rynkowe - ważne jest bowiem, aby budżet nie był zbyt niski, i wystarczył do osiągnięcia efektów, a jednocześnie kwota była na tyle atrakcyjna, abyś nie musiał wydawać majątku.
W przygotowanej dla Państwa ofercie rozliczamy się w miesięcznym modelu stałej opłaty. Po latach doświadczeń wierzymy, że jest to najlepsza forma rozliczeń, w której jasna jest łączna cena usługi. Oczywiście istnieją także inne formy i modele rozliczeń za pozycjonowanie - ich zalety i wady opiszemy w osobnym artykule.
„Zaprzestać reklamy by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar by zatrzymać czas” - Thomas Jefferson
Artykuły eksperckie to sposób idealny na utrwalenie w świadomości konsumenta produktów, które trudniej reklamować lub w ogóle jest to zabronione w branży. Przykładem mogą być kancelarie adwokackie, kliniki lekarskie czy biura rachunkowe.
W dobie dzisiejszego postępu w Internecie wiele osób poszukuje porad, rozwiązań związanych z usługami oraz produktami. Artykuł napisany przez specjalistę / eksperta nie będzie miał czystego charakteru promocyjnego, a zawierać będzie jedynie podpis, logo lub link do strony www firmy starannie budując wizerunek.
Infografiki to lubiane wśród internautów treści wizualno-tekstowe w formie swoistego rodzaju kreatywnych grafik przekazujących jednocześnie ważne i przydatne informacje. Zwiększają one znajomość marki stawiając firmę w roli eksperta branży.
Ich największą zaletą jest to, że są bardzo pozytywnie odbierane przez konsumentów oraz chętnie rozpowszechniane przez nich w sieciach społecznościowych, wpisując się znakomicie w trend tzw. marketingu wirusowego, którego cechą jest to, że treści zaczynają żyć swoim własnym życiem.
Filmy promujące to zdobywający przebojem ogromną popularność, najszybszy i najprostszy chyba sposób na wywołanie w konsumencie pozytywnych emocji. Pozwala użytkownikowi w natłoku różnych informacji skupić się na konkretnym przekazie.
Świat internetu przyzwyczaił internautów do komunikacji wizualnej (w myśl zasady że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów) a jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych na świecie jest YouTube.
Dlatego też polskie marki znacznie częściej sięgają po wideo, dostosowując się do preferencji swoich odbiorców.
Różnica między duża, typową agencją SEO, a Studio A7.
Studio A7 prowadzi zarówno pozycjonowanie lokalne stron WWW i sklepów dla firm z Bydgoszczy, Torunia, Gdańska, Warszawy czy Krakowa oraz na tzw. długi ogon (long-tail), albo też pozycjonowanie ogólne (na frazy ogólne) – jeżeli ich trudność daje szanse i realne możliwości osiągnięcia pożądanych efektów przy racjonalnych nakładach na inwestycje.
W skład pozycjonowania lokalnego stron WWW (np. w miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz, Toruń itd.) wchodzą między innymi następujące działania:
Gdy wchodzimy w dany projekt robimy to na serio. Nie częściowo, nie po trochu, tylko tak, aby wykorzystać cały potencjał pozycjonowanej.
12 lat doświadczenie w branży pozycjonowania, tworzenia stron i sklepów WWW oraz marketingu internetowego
Podchodzimy holistycznie do procesu marketingu i pozyskiwania klientów. Wiemy, że ostatecznie liczy się skuteczność, efekt i Twoje zadowolenie
Działania związane z SEO / SEM / SXO / pozycjonowaniem, które wykonują nasi specjaliści.
Pozycjonowanie to przede wszystkim starcie z konkurencję i bez jej właściwej analizy nie można dostać się na szczyt. Dlatego gruntownie przyglądamy się działaniom najlepszych.
Zakładamy i uaktualniamy profil w usłudze Moja Firma w Google, który stanowi istotny czynnik zwłaszcza w pozycjonowaniu lokalnym (np. gdy firma działa w Bydgoszczy lub Gdańsku).
W zależności od dostępnego budżetu proponujemy i realizujemy dodawanie nowych treści na stronę (opisy oferty, produktów, porady, artykuły, zdjęcia, filmy itp.)
Wykonujemy regularne audyty strony, optymalizujemy treść, linkowanie wewnętrzne, tagi HTML (np. h1, h2, ul, li, a, img, strong, u), metatagi (title, description) itp.
Analizujemy i zalecamy (lub wdrażamy) odpowiednie poprawki strony internetowej dotyczące: struktury, menu, mapy XML, czasu ładowania, rozmieszczenia elementów, adresów URL itp.
Bardzo ważną cześcią SEO i pozycjonowania jest zdobywania wartościowych linków z innych witryn, takich jak katalogi, serwisy lokalne, portale branżowe, artykuły, blogi, fora i podobne.
W ramach pozycjonowania zakładamy profile firmowe w wartościowych katalogach firm oraz serwisach branżowych zawierających dane pozycjonowanej firmy i opis jej oferty.
Pozycjonując, sukcesywnie zakładać będziemy także profile społecznościowe oraz dodawać treści w minimalnym zakresie (jeśli chcesz więcej, zajrzyj na naszą ofertę social marketingu).
Sugerowanie zmian, które wpływają na poprawę widoczności i wskazówki, jak można je wdrożyć. W szczególności doradzamy, które zmiany stosunkowo łatwo wprowadzać (bez nadmiernych kosztów), tzw. long hanging fruit.
Jako agencjo SEO / SXO analizujemy korzystanie z witryny przez użytkownika i pracujemy nad UI/UX, gdyż wygoda korzystania ze strony internetowej jest również ważnym aspektem jej kondycji, istotnym dla użytkownika i silników wyszukiwarki.
Pozycjonowanie / SEO zmienia się każdego dnia, gdyż Google nieustannie zmienia algorytm i wprowadza innowacje. Trzymamy rękę na pulsie i na bieżąco obserwujemy wszelkie zmiany algorytmu.
Co miesiąc wysyłamy raporty z monitorowania istotnych, wcześniej ustalonych słów kluczowych (raporty SEO z pozycji fraz kluczowych) oraz zmian w ilości ruchu (odwiedzin witryny WWW) wg Google Analytics, aby śledzić postępy.
Nowoczesna, dobrze zaprojektowana i przyjazna urządzeniom mobilnym strona internetowa to podstawa obecności w sieci. Zadbamy, aby była wygodna, przejrzysta i atrakcyjna wizualnie!
Obok strony WWW kolejny niemal wręcz niezbędnym elementem jest obecność na Facebooku i istotnych portalach społecznościowych, takich jak Instagram, LinkedIn lub Twtter.
Kampanie Google Ads (dawne Adwords) to natychmiastowe efekty i świetne uzupełnienie dla SEO. Nawet będąc wypozycjonowanym warto zwiększać swoją rozpoznawalność.
Warto zadbać o dobre treści, opisy, artykuły – obok elementów wizualnych to za ich pomocą komunikujemy się z naszymi Klientami i możemy pokazać się od profesjonalnej strony
Optymalizacja (SEO), SEM, SXO, pozycjonowanie stron internetowych jak i ogólnie mówiąc marketing internetowy oraz działania z nimi związane to dziedziny bardzo kreatywne, nietypowe i podlegające nieustannym zmianom. Nie mają też klasycznego teoretycznego zaplecza i ciężko jest zweryfikować jakość wiedzy oraz umiejętności osób, które się nimi zajmują.
Najlepszą wiedzę w pozycjonowaniu / SEO uzyskuje się z długoletniej praktyki, w różnych projektach, wyzwaniach, pozycjonując frazy z różnych branż (pozycjonując lokalne, ogólnopolsko, pozycjonując sklepu lub frazy specjalistyczne typu longtail - "długi ogon").Ciężko znaleźć też oficjalne, wchodzących w skład formalnej edukacji szkoły czy uniwersytety. Jednakże w ciągu ostatnich lat organizowane są już pierwsze profesjonalne, branżowe szkolenia i wystawiane certyfikaty pochodzące od uznanych praktyków, autorytetów polskiej branży SEO - agencji i specjalistów.
Nagroda "Najlepsi w 2020 w SEO" w kategorii: Pozycjonowanie i SEO w Bydgoszczy od Oferteo dla Studio A7
Certyfikat kursu SEO dla na poziomie średniozaawansowanym (maksymalny dostępny) od INFEO dla CEO w Studio A7 - Dawida Ziółkowskiego.
Chcesz zrozumieć pojęcia SEO? Zajrzyj do naszego glosariusza.
Pozycjonowanie to składający się z wielu elementów proces dążący do tego, aby nasza strona WWW znajdowała się na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google na pożądane przez nas frazy kluczowe (lub innych wyszukiwarek, takich jak np. Bing, Yandex). Jak przyznali przedstawiciele Google, algorytm używany przez nich do ustalania pozycji obejmuje ponad 400 czynników. Dzięki wypozycjonowaniu się wysoko docieramy do klientów, którzy wpisują daną frazę (słowa kluczowe).
SEO (od ang. SEO = Search Engine Optimization) nieco węższe pojęcie oznaczające optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych, w szczególności pod kątem wyszukiwarki Google, najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki na świecie, z której codziennie korzystają miliony osób.
Pozycjonowanie ogólne (dawniej po prostu pozycjonowanie) fraz kluczowych to pozycjonowanie o szerokim zasięgu, czyli z reguły mające dużą konkurencję na terenie całego kraju. Przykłady: "tworzenie stron WWW", "budowa hal stalowych", "kursy inteligencji emocjonalnej".
Pozycjonowanie lokalne skupione jest na widoczności fraz z danego regionu, miasta, obszaru. W pozycjonowanie lokalnym frazy kluczowe najczęściej obejmują nazwę miasta, np. "adwokat Warszawa", "konsultant ślubny Wrocław", "serwis samochodowy Toruń".
Fraza kluczowa to pojedyncze słowo kluczowe (np. "fotowoltaika") lub wyrażenie składające się z wielu słów (np. "sukienka koktajlowa czerwona", "dobra agencja interaktywna", "Jak samodzielnie naprawić laptopa?").
Link to podstawowy element sieci WWW. Odnośnik, który może być w różnych formach - np. tekstu, grafiki, przycisku - i który po kliknięciu przenosi nas w inne miejsce w Internecie. Linki odgrywają duża rolę w pozycjonowaniu.
Link building to przemyślany proces pozyskiwania wartościowych linków (odnośników) prowadzących do naszej strony. Z reguły stanowi wymagające wyzwanie i ważną część kampanii SEO, w szczególności. gdy pozycjonowane są trudne słowa kluczowe.
Wejdź na naszą encyklopedię marketingu internetowego - Marketopedię. Znajdziesz tam więcej ciekawych informacji na temat SEO i pozycjonowania.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania związane z pozycjonowaniem stron WWW. Jeżeli zawarte tutaj odpowiedzi nie wystarczą – zapraszamy do kontaktu!
Oczywiście, choć nie możemy udostępniać wszystkiego. W przeszłości oraz obecnie współpracowaliśmy z wieloma klientami z różnych branż, na różnym etapie rozwoju, od startupu lub założenie firmy, aż po podmioty znajdujące się kilkadziesiąt lat na rynku. Wielu z nich pozostało z nami do dzisiaj (niektórzy ponad 10 lat), z czego jesteśmy bardzo dumni. Lista kilku przykładowych znajduje się m.in. na podstronie o Nas. Publikujemy również rezultaty dla konkretnych kampanii jeśli nasz Klient wyrazi zgodę lub pokazujemy przykłady osiągniętych wyników na spotkaniach a naszymi Klientami.
Są to zarówno działania związane z optymalizacją techniczną strony WWW oraz optymalizacją treści (tzw. działania on-page), jak też działania niezwiązane bezpośredni z samą stroną, np. pozyskiwanie linków (link building), tworzenie i publikacja artykułów o firmie na portalach zewnętrznych, optymalizacja lokalizacji na mapie (Google Moja Firma) i wiele innych. Poniżej zamieszczamy ogólny zarys procesu pozycjonowania państwa strony:
Niestety nie mamy takiej możliwości. Algorytm Google nie jest jawny, podlega ścisłej tajemnicy i poza niewielką ilością osób pracujących dla giganta z Mountain View nikt do końca nie wie jak naprawdę wygląda jego działanie. Co więcej, nieustannie się zmienia i ewoluuje. To co możemy zagwarantować, to fakt, że wykorzystamy wszelkie znane nam środki, które pozytywnie wpływają na ranking strony. Jeżeli jakaś agencja obiecuje lub gwarantuje np. 1. miejsce, z pewnością wprowadza w błąd – chyba że posiada jakieś tajemne konszachty z samym Google’m ;)
Tak. Pozycjonowanie lokalne, to odmiana działań SEO skupiona najczęściej na danym mieście (miastach) lub województwie. Przykładem może być pozycjonowanie fraz takich jak:
Wykonujemy pozycjonowanie lokalne, np. w Gdańsku, Warszawie, Bydgoszczy, Toruniu, Krakowie lub innym mieście. Nie mamy oczywiście też problemu z pozycjonowaniem tzw. fraz ogólnych (o zasięgu krajowym).
Tak. Najczęściej wymagane jest wprowadzanie zmian, a związane to jest głównie z tym, że roboty Google’a oceniają stronę pod kątem jej wykonania, działania i zawartości treści. Na spotkaniu omówimy niezbędne zmiany, które potrzebne są, aby stroną była przyjazna wyszukiwarkom i miała szanse zdobywać wysokie pozycje.
Poniżej znajduje się lista najczęściej wprowadzanych zmian na stronie klienta.
Działania te, w zależności od wymaganej pracy, wprowadzamy odpłatnie lub w ramach umowy pozycjonowania.
To, co uznajemy za sukces zależy od konkretnego projektu, biznesu bądź witryny www oraz potrzeb i celów stawianych przez klienta. W zależności od potrzeb, nasze działania są monitorowane za pomocą różnych narzędzi analitycznych i oprogramowania do mierzenia pozycji fraz kluczowych. Poniżej znajduje się lista najczęściej zakładanych celów biznesowych związanych z naszymi usługami
Przykładowe cele
Komunikujemy się chętnie z naszymi Klientami, znamy ich i z większością mamy wręcz osobisty kontakt. Komunikacja może odbywać się telefonicznie, mailowo lub na podczas spotkania na żywo. Pozostajemy do dyspozycji na bieżąco w codziennym kontakcie, oczywiście w ramach rozsądnych możliwości. W szczególności konsultujemy zmiany związane ze strategią kampanii SEO/SEM oraz niespodziewane wydarzenia i problemy (np. atak hakerski na stronę, istotna zmiana w algorytmie wyszukiwarki).
Skontaktuj się z nami i rozpocznij razem ze Studiem A7 kampanię SEO i zdobywanie nowych klientów dla Ciebie.
Zajrzyj na naszą encyklopedię SEO oraz blog o nowoczesnym marketingu internetowym. Poniżej losowe hasła.
Swój wpis chciałbym zacząć od tego, że nie sprawdzałem przed nim słów kluczowych. Nie jest to wpis kierunkowany pod wyszukiwarkę po to, aby zebrać niszowy ruch z długieg
Co zrobiliśmy logo, projektowanie graficzne, realizacja i wdrożenie strony WWW, migracja danych ze starej strony internetowej, konfiguracja serwera, poczty WordPress HTML CSS RWD
W pozycjonowaniu istotną rolę odgrywa właściwe mierzenie wyników (np. pozycji fraz kluczowych) Ile kosztuje pozycjonowanie / SEO? To oczywiście bardzo częste pytanie, które
Algorytm Google Panda – algorytm Panda został wprowadzony w 2011 roku w odpowiedzi na błyskawicznie przyrastającą liczbę niskiej jakości stron (o charakterze spamowym)
W dobie Internetu, małe firmy muszą rywalizować nie tylko z lokalnymi konkurentami, ale także z globalnymi graczami w swojej branży. Aby odnieść sukces, kluczowe jest zrozum
Czym jest link sponsorowany? Atrybut rel z przypisaną wartością sponsored (rel=”sponsored”) jest oznaczeniem tego, że dany link został wykupiony jako reklama. Został on s