Studio A7 - agencja SEO/SEM/SXO/AI
5/5

Spis treści

Strona linkującareferring domains – jest to strona, która przekazuje stronie linkowanej (pozycjonowanej) część swojej mocy za pomocą umieszczonych na niej linków dofollow. Jeżeli strona linkująca ma dużą moc, to może ona przekazać stronie linkowanej wysokie wartości, dzięki czemu będzie ona wyżej wypozycjonowana w rankingu wyszukiwania.

Wybór strony linkującej jest bardzo ważne pod względem pozycjonowania strony internetowej.

Wyszukiwanie stron linkujących

  • Wyszukiwanie ręczne – w katalogach tematycznych, sieciach społecznościowych, na forach,
  • Za pomocą specjalnych systemów sprzedaży linków – SWL zaliczane do Black Hat SEO.

Kryteria strony linkującej

  • wysoki PageRank – wartość strony internetowej definiowanej przez Google. Obliczany na podstawie liczby i jakości linków prowadzących do witryny z zewnętrznych źródeł.
  • wiek domeny – należy wybierać domeny z długim czasem funkcjonowania.
  • tematyka bliska tematyce strony linkowanej – linki pochodzące ze strony linkującej muszą być zgodne z tematyką strony linkowanej,
  • ilość linków zewnętrznych – ilość ta nie powinna przekraczać trzech, z tego względu, że roboty wyszukiwarki mogą taką stronę traktować jako działanie spamerskie.
5/5