5/5

Spis treści

Planer słów kluczowych – narzędzie pozwalające na dobór słów kluczowych odpowiednich do tematyki strony i oferowanych produktów, dzięki którym pozycja w wynikach wyszukiwania będzie wzrastać, zwiększy się ruch na stronie, a co za tym idzie zwiększy się ilość potencjalnych klientów i sprzedaż oferowanych produktów. 

Dobór odpowiednich słów kluczowych, na które będzie się pozycjonować stronę jest bardzo ważnym elementem SEO. Do tego celu przydatne są bezpłatne narzędzia przygotowane przez Google tzw. planery słów kluczowych.

Planery słów kluczowych – rodzaje

  • Google Ads –  bezpłatny planer, który służy głównie do planowania kampanii reklamowych ale może zostać wykorzystany również jako planer fraz kluczowych na potrzeby naszej strony.
  • Google Trends – bezpłatne narzędzie, które analizuje popularność danego słowa kluczowego oraz aktualne trendy.
  • Senuto – jeden z najczęściej wykorzystywanych płatnych planerów przez specjalistów SEO, w którym oprócz bazy słów kluczowych, dostępne są statystyki oraz analiza danego słowa kluczowego w wynikach wyszukiwania.
  • Semstorm – kolejne płatne narzędzie, które posiada bogate opracowanie słów kluczowych wraz z grafiką, wykresami, dokładną listą poukładanych alfabetycznie fraz kluczowych oraz pytaniami, które są najczęściej wpisywane przez użytkowników. Narzędzie bardzo cenione przez specjalistów SEO.
  • Ubersuggest – darmowy planer, który również oprócz słów kluczowych wskaże aktualne trendy w interesującej nas tematyce.
5/5