Ocena 5 z 5
Big Data - ogromne zbiory danych
Blog

Big data – różnorodne i dynamiczne zbiory danych

Big data to duży, złożony zbiór wartościowych danych, których nie da się przeanalizować prostymi, standardowymi metodami. Wartościowych na tyle, na ile ich analiza może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy. Big data dotyczy także Ciebie W klasycznym ujęciu Big data dotyczy ogromnych ilości danych zbieranych i przetwarzanych przez superkomputery. Dzięki rozwojowi technologii, również i zwykli użytkownicy zaczęli się mierzyć z takimi

Czytaj więcej »
Chemia między agencją a klientem
Blog

Czym różni się przeciętny klient od problematycznego klienta – czyli chemia pomiędzy agencją marketingową, a klientem.

Tekst jest skierowany zarówno do właścicieli i przedstawicieli agencji reklamowych lub freelancerów (zwracamy się w nim do takiej osoby), ale także klientów, którzy chcieli by spojrzeć na ten temat od „drugiej strony”. Został zainspirowany wywodami firmy Atarim, zajmującej się tworzeniem oprogramowania do współpracy nad stronami WWW pomiędzy agencjami, a klientami. Czym różni się „przeciętny” klient od „problematycznego” klienta – i

Czytaj więcej »
Call To Action - co to?
Blog

Call To Action – sprzedaż wyższa nawet o 1617%

Jeśli zajmujesz się marketingiem jako specjalista lub prowadzisz własny biznes i wzrost sprzedaży jest dla Ciebie nie bez znaczenia, świadomość czym jest CTA i jak je wykorzystać, jest wręcz koniecznością. W latach ’90 w Polsce najczęściej wystarczyło mieć towar. Popyt na różne produkty czy usługi był tak wielki, że wystarczyło mieć, żeby sprzedać. Z czasem jednak rynek się zmienił i

Czytaj więcej »
influencer marketing
Blog

Dobry influencer – najlepiej, aby był człowiekiem

Dobry influencer jest dobry, na ile jest dobry dla was, dla was marki. I na ile jest autentyczny. Na ile jest…. człowiekiem. Z jednej strony to poprzednie zdanie może brzmieć jak frazes, a wręcz tautologia. Z drugiej jednak strony to czysta, przejrzysta prawda. A trochę też prawda o nas, o naszej cywilizacji, a podobno nawet o jej kresie, dekadencji. Tak

Czytaj więcej »
Indeksowanie w Internecie - skomplikowana zależności algorytmów
Blog

Jak skutecznie zaindeksować swoje artykuły, witryny, linki w wyszukiwarce?

Jak skutecznie zaindeksować link / artykuł? Napisałeś ciekawy artykuł, ale niestety Google go „nie widzi” ? Dodałeś wpis gościnny na zaprzyjaźnionej stronie i czekasz wiele dni, albo może nawet tworzysz całą witrynę lub w ramach kampanii link buildingowej publikujesz po prostu profile albo dane z linkami do Twojej strony WWW i mimo upływu czasu nadal pojawia się problem – żaden

Czytaj więcej »
Pozycjonowanie (SEO) dla lokalnych firm - przydatne wskazówki
Blog

Pozycjonowanie (SEO) dla małych firm: skuteczne techniki, aby dotrzeć do lokalnej społeczności

W dobie Internetu, małe firmy muszą rywalizować nie tylko z lokalnymi konkurentami, ale także z globalnymi graczami w swojej branży. Aby odnieść sukces, kluczowe jest zrozumienie, jak za pomocą optymalizacji słów (fraz) kluczowych dotrzeć do lokalnej społeczności. W tym artykule przedstawimy kilka skutecznych technik optymalizacji słów kluczowych, które pomogą małej firmie osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania lokalnych oraz wspomnimy

Czytaj więcej »