5/5

Spis treści

Remarketing w sieci reklamowej – czyli remarketing w Google Ads, polegający na nawiązaniu ponownego kontaktu z potencjalnym klientem, który odwiedził lub przeglądał produkty na danej stronie internetowej, poprzez wyświetlanie reklam związanych z tym produktem.
Reklamy w remarketingu w sieci reklamowej wyświetlane są podczas korzystania z wyszukiwarki internetowej oraz podczas odwiedzania i przeglądania stron należących do partnerów sieci reklamowej Google na przykład na portalach wp, onet, YouTube.

Głównym celem remarketingu w sieci reklamowej jest zachęcanie użytkownika do ponownego odwiedzenia strony i kupna produktów lub usług.

Remarketing w sieci reklamowej – rodzaje

  • remarketing standardowy – reklamy są wyświetlane użytkownikom po opuszczeniu danej strony podczas przeglądania innych stron internetowych,
  • remarketing dynamiczny – dotyczy głównie sklepów internetowych i polega na tym, że wyświetlane są reklamy konkretnych produktów obejrzanych i niekupionych przez użytkownika lub produktów powiązanych do kupionych lub oglądanych, reklamy są dedykowane konkretnemu użytkownikowi i wyświetlane automatycznie po opuszczeniu strony,
  • remarketing wideo – reklamy w formie wideo są wyświetlane użytkownikom po obejrzeniu danego materiału wideo na kanale lub stronie internetowej oraz po odwiedzeniu strony www,
  • remarketing w wyszukiwarce (RLSA) – polegający na wyświetlaniu reklam użytkownikom z listy remarketingowej, reklamy są wyświetlane w wynikach wyszukiwania podczas ponownego wyszukiwania danego przedmiotu lub usługi,
  • remarketing adresowany – reklamy wyświetlane lub wysyłane w postaci newslettera użytkownikom, którzy dobrowolnie zapisali się na listy remarketingowe.
5/5